صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نوبخت گفت:

بهسازی جاده چالوس برای کوتاه کردن مسیر

نوبخت گفت:در مسیر کرج چالوس در جاده کندوان کارها به سرعت انجام می شود تا بتوان در ماه های آینده مسیری را مهیا کرد که ۶۰ کیلومتر راه را کوتاه تر کند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از جامعه نیوز، محمدباقر نوبخت اعلام کرد: هم اکنون همکاران ما در وزارت راه و شهرسازی با همکاری پیمانکاران طرح های عمرانی که شرکت های خصوصی هستند، در حال فراهم سازی زیرساخت ها در سواحل جنوبی دریای خزر به خصوص رشته جبال البرز هستند.
وی گفت: عملیات عمرانی در مسیر فیروزکوه به قائم شهر در بخش سوادکوه کار در حال انجام است که ظرف هفته آینده به اتمام می رسد. همچنین عملیات بزرگ راهداری در هراز در حال پیگیری است و در مسیر کرج چالوس در جاده کندوان هم کارها به سرعت انجام می شود تا بتوان در ماه های آینده مسیری را مهیا کرد که ۶۰ کیلومتر راه را کوتاه تر کند.
سخنگوی دولت افزود: ۲۶ اسفند بنابر هماهنگی های انجام شده تونل های منجیل مورد بهره برداری می رسد که قطعا به تسهیل در عبور و مرور کمک می کند تا به همراه یک پل کنارگذر بتوانند هموطنان با سهولت بیشتر مسیر را طی کنند.
وی در مورد نوسازی ناوگان حمل و نقل و خودرویی پلیس گفت: این موضوع ردیف بودجه ای دارد و با سردار مهری در این خصوص توافقاتی داشته ایم که برای سال ۹۶ اجرایی و انجام می شود.
نوبخت در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت مدیران دوتابعیتی گفت: وزیر اطلاعات با همین عنوان اعلام کرده که مسئولیت موضوع با آنهاست و در این خصوص اظهار نظر فرموده اند و ایشان با توجه به اظهارات دادستان کل، اقدامات را به اتمام خواهند رساند. وزارت اطلاعات، اشراف اطلاعاتی نسبت به پیشینه همه مدیران دارند و منعی نمی بینم که این موضوع تا آخر سال اعلام نشود.