صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استاد و شاگرد کوتاه نمی‌آیند؛

جنگ «ف.ک»ها برای بقا

مهم ترین تقابل دیدار ماشین سازی و نفت آبادان در هفته بیست و چهارم میان فرهاد کاظمی و فیروز کریمی است.
به گزارش  کسب  کار نیوز و به نقل از ورزش سه ، فرهاد کاظمی و فیروز کریمی از دیرباز رابطه خوبی با یکدیگر داشته و دارند. در روزهایی که آقا فیروز یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران محسوب می شد، او دستیاری مقتدر هم در کنار خود داشت؛ فرهاد کاظمی. حالا اما سال ها است کریمی و کاظمی جدا از یکدیگر به کار مربیگری می پردازند و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم های تحت هدایت این دو مربی روبه روی هم قرار می گیرند.
ماشین سازی و نفت آبادان در حالی روبه روی هم می ایستند که هردوی آنها خطر سقوط را احساس می کنند و در این میان تیم تبریزی احتمال سقوطش بیشتر به نظر می رسد. فرهاد کاظمی که در 3 سال گذشته ذوب آهن، راه آهن و سیاه جامگان را در روز پایانی لیگ برتر، ابقا کرده، با وجود شرایط نامساعد ماشین سازی در جدول رده بندی قاطعانه از بقا حرف می زند. او قطعا امیدوار است در 7 بازی آینده تیمش بتواند نتایج لازم را کسب کند. یکی از مسابقاتی که برای کاظمی اهمیت دارد، بازی با نفت آبادان است. تیمی که با فیروز کریمی 6 هفته پیروز نشد و هفته گذشته پیکان را در آبادان شکست داد و تا کمی روحیه اش بالا برود.
در چنین شرایطی تقابل فرهاد کاظمی و فیروز کریمی که به گواه کارشناسان جزو فنی ترین مربیان فوتبال ایران محسوب می شوند، می تواند جذابیت های بالایی داشته باشد. یک مسابقه 6 امتیازی که برنده آن می تواند شانس خود برای بقا در لیگ را افزایش دهد.