صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اعلام کرد:

کاهش 500 تومانی قیمت گوشت گوسفندی

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 500تومانی گوشت گوسفندی خبر داد و گفت: برخلاف 2هفته گذشته که با کمبود عرضه مواجه بودیم....
در روزهای اخیر بازار گوشت از ثبات و آرامش برخوردار بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از رازق،  علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت و گو از کاهش 500تومانی گوشت گوسفند خبر داد و اظهار کرد: برخلاف 2هفته گذشته که با کمبود عرضه مواجه بودیم در روزهای اخیر بازار گوشت از ثبات و آرامش برخوردار بوده است.
وی قیمت هرکیلو شقه بدون دنبه را 38هزارتومان عنوان کرد و گفت: مغازه دار هر کیلو شقه بدون دنبه را بین 34 هزار و 500 تومان تا 35 هزار و 500 تومان نیم تهیه کرده و بین 38تا 39هزارتومان به مشتری عرضه می کند.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از پایان سالی بدون چالش در خصوص گوشت گوسفندی خبر داد و گفت:
در یکی دو هفته آخر سال خوشبختانه دام به مقدار کافی عرضه می شود و همین امر مانع افزایش قیمت خواهد شد.
ملکی در ادامه این مطلب تصریح کرد: مطابق پیش بینی های انجام شده در برج 12، بره ها به بار نشستند و وارد بازار شدند  و این امر باعث اشباع بازار از گوشت گوسفندی گرم شده است.
وی در خصوص واردات گوشت منجمد گفت: امور پشتیبانی دام جهت تنظیم بازار گوشت گوساله برزیلی با قیمت بین 23 تا 24هزار تومان به مشتری عرضه می کند.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در ادامه افزود: بارش های اخیر در غرب و شرق کشور موجب رویش صحرا می شود و اشتیاق دام دارها برای فروش کم می شود که ما این را به فال نیک می گیریم بدلیل اینکه دام ها پروارتر خواهند شد.