صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:

سرای صنایع دستی دائمی در مازندران راه اندازی می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از ایجاد سرای دائمی صنایع دستی در استان مازندران خبر داد
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مریم جمشیدی با بیان اینکه فعالیت‌های فراوانی در دولت تدبیر و امید در حوزه زنان و خانواده انجام شده است، اظهار کرد: یکی از این کارها برای رفع کاهش مشکلات حوزه بانوان کارآفرین بوده است.
جمشیدی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات زنان کارآفرین مربوط به مباحث بازارچه دائمی صنایع دستی است، تصریح کرد: فضایی برای کسب و کار و عرضه محصولات برای بانوان کارآفرین استان فراهم شده است. 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در بابلسر و تنکابن افتتاح بازارچه دائمی انجام و در ساری در محل بازارچه امام رضا ترکمن مرکزی با 16 غرفه به صورت رایگان بازگشایی شد و این میزان به 30 غرفه نیز می‌رسد.
جمشیدی اظهار کرد: در بازار امام رضا ساری غرفه های صنایع دستی وجود نداشت که این مشکل برطرف شد و نقش تکمیل‌کنندگی را ایفا می‌کند.
 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: بانوان کارآفرین که در صنایع دستی تخصص داشتند در این فاز مشغول به کار و فعالیت شدند و این مکان به نام سرای صنایع دستی نام گرفته است که در هر شهر از بانوان کارآفرین همان شهر استفاده می‌شود.
جمشیدی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در این بازارچه مستقر هستند، اظهار کرد: دید مناسب برای بازدید‌کنندگان، هجمه جمعیتی و امنیت بانوان کارآفرین از دلایل محل‌های انتخاب شده بازارچه سطح مازندران است. 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در پایان از کلنگ زنی بازارچه صنایع دستی دائمی به مساحت 500 متر در کنار دهکده طلایی آمل خبر داد.