صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

افتتاح متمرکز ۱۵۴۴ واحد مسکن مهر در استان گلستان

در حال حاضر پروژه مسکن مهر در یک هزار و ۱۶۰ شهر در حال اجراست و ۹۸ درصد تعهداتی که استان گلستان در این زمینه داشته به اتمام رسیده است.
 
طی مراسمی با حضور مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ، تعداد ۱۵۴۴ واحد مسکن مهر در استان گلستان به صورت متمرکز و به شکل نمادین در محل پروژه ۱۰۴ واحدی مسکن مهر شرکت تعاونی کشت و صنعت گرگان افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک مسکن، در این مراسم مهندس احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، با تقدیر و تشکر از بانک مسکن در پرداخت به موقع تسهیلات مسکن مهر و با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به اتمام رسیده است، گفت: ۲۷۰ هزار واحد نیمه تمام وجود دارد که طبق تاکید ریاست جمهوری قرار است تا پایان دولت یازدهم به پایان برسد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: در حال حاضر پروژه مسکن مهر در یک هزار و ۱۶۰ شهر در حال اجراست و ۹۸ درصد تعهداتی که استان گلستان در این زمینه داشته به اتمام رسیده است.
بر اساس این گزارش،مهرآبادی با اشاره به اینکه پروژه و طرح عظیم مسکن مهر نزدیک به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه دربرداشته است، گفت: موضوع مسکن مهر از سال ۱۳۸۶ آغاز شد و این پروژه ها تاکنون از ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی استفاده کردند به طوری که بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۰میلیارد تومان این اعتبارت را بانک مسکن تامین کرده که جا دارد از تعامل و همکاری مطلوب بانک مسکن در این زمینه تشکر و قدردانی نمایم.
در ادامه این مراسم، معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با تلاش مسوولان استان و همراهی دولت ۹۸ درصد طرح های مسکن مهر گلستان تکمیل و به بهره برداری رسید و امیدواریم با همت همگانی بقیه طرح ها را تا پایان دولت تدبیرو امید به پایان برسانیم.
مهندس رضا مروتی اظهارداشت : اگر چه دولت ها تلاش می کنند با آغاز ساخت برخی طرح ها مسیر خدمت و فعالیت خود را مشخص کنند اما دولت تدبیر و امید تکمیل طرح های نیمه تمام به جای مانده از گذشته را در دستور کار خود قرار داد و در این مسیر موفقیت های  زیادی هم به دست آورد.
وی افزود: پروژه‎های مسکن مهر پروژه مورد توجه مردم است و امروز خدا را شاکر هستیم که شاهد به پایان رسیدن تعهداتی هستیم که در دولت تدبیر و امید وعده‎های آن به مردم داده شده است.