صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سفر کردن یک تجربه لذت بخش است

معرفی سایت: استفاده از تورهای شخصی در سراسر جهان

امروز شما را با یک وب سایت مخصوص سفر آشنا می‌کنیم که می‌توانید با بهترین تور لیدرهای شخصی، از شهری که به آن سفر می‌کنید بازدید کنید ...
امروز شما را با یک وب سایت مخصوص سفر آشنا می‌کنیم که می‌توانید با بهترین تور لیدرهای شخصی، از شهری که به آن سفر می‌کنید بازدید کنید و در واقع یک راهنمای محلی خوب داشته باشید و در تورهای خاص آنها شرکت کنید.  سفر کردن یک تجربه لذت بخش است، اما برای کسانی که کمی حرفه‌ای‌تر سفر می‌کنند، تمایل آنها به سفر با استفاده از تور کاهش می‌یابد. شاید دلیل آن، این باشد که تورها از یک برنامه معین پیروی می‌کنند، آزادی عمل زیادی به مسافر نمی‌دهند و اینکه شما در تور فقط به دیدن مکان‌های یک شهر می‌رود و مشخصاً نمی‌توانید با مردم شهر ارتباط برقرار کنید و از فرهنگ آنها سر درآورید. برای این کار شما مجبورید که به صورت شخصی و خارج از تور به یک سفر بروید. اما سفر به یک کشور ناشناخته که اطلاعات‌ ما از آن تنها به چند خط نوشته اینترنتی منحصر می‌شود هم نمی‌تواند کار عاقلانه‌ای باشد. اما یک وب سایت مبتکر در زمینهٔ گردشگری این مشکل را حل کرده. شما با استفاده از آن می‌توانید ابتدا اشخاصی محلی را در مقصد مورد نظر پیدا کنید که تورهای شخصی را ارائه می‌دهند و مانند یک تور لیدر شما را به گشت و گذار شهری می‌برند. در ادامه مطلب روش کار با این وب سایت را به شما آموزش می‌دهیم.
وب سایتwithlocals
وقتی آدرس (www.withlocals.com) را وارد کنید به این وب سایت خواهید رسید و با این صفحه روبرو می‌شوید. چون شما برای اولین بار است که به سایت می‌آیید، ابتدا باید در آن ثبت‌نام کنید. در بالا، روی نوشتهSing in  کلیک کرده و داخل آن روی Create new Account کلیک کنید و ثبت‌نام را آغاز کنید. البته اگر شما اکانت فیس بوک داشته باشید می‌توانید بدون ثبت‌نام با استفاده از آن وارد سایت شوید.
بعد از اتمام ثبت‌نام می‌توانید کار را آغاز کنید. ابتدا شهر مورد نظر خود را در بخش Choose your destination پیدا کنید (البته تعداد شهرها محدود است و  فقط کشورهای خاصی را پشتیبانی می‌کند) بعد تعداد نفراتی که می‌خواهید به صورت تور یا حتی انفرادی از آن شهر دیدن کنید را در فیلد بعدی مشخص کرده و دکمه FIND را بزنید تا جستجو آغاز شود.
 
من برای نمونه شهر مادرید اسپانیا را انتخاب کردم، اینجا تورهای ارائه شده توسط مردم را می‌توانید ببینید. همچنین تورهای خاص مانند تورهای توریستی، تورهای غذایی و غیره...
نکته‌ای که باید در این سایت توجه داشته باشید، این است که این تورها رایگان نیستند و هزینه آنها در پروفایلشان نوشته شده است.
وقتی یکی از آنها را انتخاب کنید تمام اطلاعات تور و برنامه‌های آن را در آنجا می‌توانید ببینید، سپس در صورت تمایل برای استفاده از آن تور می‌توانید تاریخ مورد نظر سفرتان را انتخاب کنید و بعد درخواست خود (Request to book) را برای شخص بفرستید.
بعد از آن باید منتظر بمانید تا شخص به شما پیغام دهد که آیا شمارا می‌پذیرد یا خیر.