صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استاندار تهران در جلسه شورای مسکن:

«مسکن مهر» تا شهریور ۹۶ به پایان می‌رسد

استاندار تهران گفت: طرحهای مسکن مهر بر اساس نظر رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی تا شهریور ۹۶ و پایان دولت یازدهم به اتمام خواهد رسید.
سید حسین هاشمی در جلسه شورای مسکن استان تهران با اشاره به ضرورت بررسی مجدد و تعیین تکلیف نهایی طرحهای مسکن مهر که کمتر از 40 درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: طرحهای مسکن مهر بر اساس نظر رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی تا شهریور 96 و پایان دولت یازدهم به اتمام خواهد رسید.
وی همچنین جانمایی نامناسب مسکن مهر در پردیس را نوعی اشتباه تاریخی در این بخش دانست و درباره شهر جدید پردیس تصریح کرد: این شهر که در نامناسب‌ترین مکان جانمایی شده با وجود مشکلات فراوان به اتمام خواهد رسید و دولت تصمیم گرفته تا سخت‌ترین طرح مسکن مهر کشور را که در پردیس است با وجود هزینه زیاد به اتمام برساند.
استاندار تهران  به بودجه 100 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده در سال 96 برای تجهیز و توسعه آتش‌نشانیها اشاره کرد و افزود: از این میزان 20 درصد سهم استان تهران است.
هاشمی همچنین بر ضرورت استفاده از فضای سبز مناسب در استان و شهرهای جدید تاکید کرد و ساخت کلانتری، مسجد، مدرسه و درمانگاه را در مسکن مهر مهم دانست.
در این جلسه مطرح شد که  تا پایان اسفند ماه  3 هزار و 88  واحد مسکن مهر استان تحویل داده می‌شود.