صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حمایت بانک‌انصار،

کنگره بین‌المللی توسعه روابط اقتصادی حوزه سلامت برگزارشد

باحمایت بانک‌انصار کنگره ‌بین‌المللی «توسعه روابط‌ اقتصادی درحوزه‌سلامت با محوریت کشورهای‌اسلامی» با اهداف....
 «توسعه‌ فضای ‌تعامل‌ و شبکه‏‌سازی بین‌ کشورهای‌اسلامی»، «ارائه دستاوردهای‌ فناوری، نوآوری و برندهای‌برتر در این کشورها» و «بررسی چالش‎های پیش‌رو» با حضور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و میهمانانی از کشورهای اسلامی در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزارشد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط‌عمومی وتبلیغات، بانک‌انصار در راستای انجام مسئولیت‌های‌اجتماعی خود باردیگر از برگزاری یک همایش با محورهای سبک زندگی سالم وسلامت درمحیط کار، طب سنتی و گیاهان دارویی حمایت کرد تا به سهم خود گامی در ارتقای سلامت جامعه بردارد، زیرا 14727مورد حادثه ناشی از کار در سال94 در ایران به وقوع پیوسته و سالانه 30 هزارمیلیارد تومان هزینه و بیشتر از 4% تولیدناخالص ملی به این امر اختصاص یافته است.
بنابراین گزارش، دراین‌کنگره 6پنل «توسعه‌روابط‌دانشگاهی»، «دارو وتجهیزات پزشکی»، «گردشگری سلامت»، «طب سنتی وگیاهان دارویی»، «بیمه، خدمات درمان و سلامت عمومی» و «سبک زندگی سالم» برگزار شد و حاضران با دیدگاه های کارشناسان حاضر در پنل ها آشنا شدند.
در پایان این کنگره به خاطر همکاری‌های صمیمانه و موثر بانک‌انصار با مبادی ذی‌ربط در روابط‌ اقتصادی حوزه‌سلامت و مشارکت در برگزاری کنگره‌ای در سطح بین المللی، نشان حامی اهداء شد.