صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

انتشار تصاویر و مشخصات هواوی پی 10 لایت پیش از رونمایی رسمی

چند فروشگاه آنلاین هلندی، هواوی پی 10 لایت را با انتشار تصاویر، مشخصات و قیمت رسمی آن در لیست فروش محصولات خود قرار داده‌اند.
هواوی روز گذشته از پرچمدارهای جدید خود پی 10 و پی 10 پلاس رونمایی کرد؛ اما در رویداد یادشده هیچ سخنی از P10 Lite به میان آورده نشد. این در حالی است که از روز گذشته چند خرده‌فروش آنلاین در کشور هلند، این محصول را در لیست فروش خود قرار داده‌اند.
آن‌طور که از تصاویر منتشر شده برمی‌آید، پی 10 لایت از طراحی متفاوت با آنچه در دوگانه‌های P10 شاهد بودیم بهره‌مند است، اما همچنان جذابیت‌های خاص خود را دارد. این محصول از فریمی فلزی در میان دو لایه شیشه‌ای در طرفین گوشی بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت این محصول نیز در پشت گوشی ادغام شده است.
از نگاهی دیگر، پی 10 لایت طراحی مشابهی با آنچه در P8 Lite 2017 شاهد بودیم دارد. این محصول از صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی در کنار تراشه Kirin 655 هشت هسته‌ای، پردازشگر گرافیکی Mali-T830MP2 و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد.
در بخش پشتی گوشی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در کنار فلش LED استفاده شده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار گرفته است. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاء با کارت حافظه جانبی، درگاه میکرو یو‌اس‌بی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این محصول به حساب می‌آیند.
هواوی پی ۱۰ لایت از همان بدو عرضه به بازار، از اندروید نوقا در کنار رابط کاربری EMUI 5.1 بهره‌مند شده است. این محصول تا آخر ماه مارس و با قیمت ۳۴۹ یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد. در حال حاضر رنگ‌های سیاه، طلایی و سفید برای میان‌رده جدید هواوی درنظر گرفته شده است.