صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل زندانهای استان اصفهان تصریح کرد:

صنعت زیربنای اشتغال زایی، قوام خانواده و کاهش جرم و جنایت

وی هدف بازدید خود و هیئت همراه را قدردانی از همکاری این شرکت در سالهای متمادی با مجموعه ستاد دیه کشور خواند...
 و با تأکید بر اینکه این شرکت نعمت بزرگی برای کشور است، افزود: همکاری این شرکت با ستاد دیه در امر گلریزان و جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گامی اساسی و پایدار است.
به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرکل زندان های استان اصفهان با تأکید بر اینکه از نگاه مسئولیت های اجتماعی، فولاد مبارکه همواره پیشگام در این حوزه بوده و کمک‌های قابل توجهی داشته است، گفت: گردش چرخ صنعت موجب اشتغالزایی، قوام خانواده و در نتیجه کاهش جرم و جنایت در کشور میشود، در عین حال با کاهش بیکاری و فقر از ورود افراد به زندانها جلوگیری میشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب های اجتماعی ناشی از زندانی شدن افراد و بی سرپرستی خانواده ها اشاره و تصریح کرد: با زندانی شدن یک عضو از خانواده، دیگر اعضاء نیز دچار تزلزل و بحران های بزرگ میشوند و زمینه فروپاشی و ایجاد بستر آسیب بیشتر فراهم میشود.
بنابر این گزارش دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز با اشاره به اهمیت خدمت به جامعه گفت: خدمت به اقشار آسیب دیده و به ویژه خانواده های گرفتار یکی از کارهای ماندگار و خیری است که همه باید در آن شریک و سهیم شوند.
وی افزود: فراهم کردن شرایطی پایدار و کارآمد برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و گرفتار نشدن افراد در زندانها مقوله ای است که باید به طور جدی دنبال شود در عین حال باید با فرهنگ سازی و برنامه ریزی مناسب برای جذب کمک های خیرخواهانه با همکاری خیرین و سخاوتمندان جامعه، زمینه آزادی افراد و خانواده های گرفتار فراهم گردد.
گفتنی است در پایان این دیدار مدیرکل زندانهای استان و هیئت همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه با آخرین دستاوردهای این شرکت آشنا شدند.