صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

خلیل قاسمی عنوان کرد:

تراز قیمتها باید در استان حفظ شود

جلسه تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی پایان سال با حضور رئیس سازمان....
و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های تابعه برگزار شد. 
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی و تامین و توزیع میوه شب عید بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و همچنین ابلاغ استاندار هرمزگان و انتصاب خلیل قاسمی به عنوان مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان جلسه هماهنگی در خصوص بررسی نحوه جذب توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی تنظیم بازار و همچنین وضعیت جذب سهمیه های تعیین شده در شهرستان ها، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: سال 95 با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سال پر کار و تمام کارها اقدامی و جهادی انجام می گیرد.
قاسمی ادامه داد: با توجه به ایام پایانی سال وتنظیم بازار به منظور دسترسی آسان شهروندان در شهرستان های تابعه نمایشگاه های بهاره برپا می شود که در این راستا باید تراز قیمت در استان حفظ شود.
وی گفت: باید در همه کارها با برنامه حرکت کنیم و تسلیم مشکلات نشویم تا هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در ایام تعطیل واحدهای خدماتی مانند نانوایی ها، تعمیرگاه ها، تعویض روغنی ها و ... باید لیست کشیک داشته باشند و با نصب پلاکارد اطلاع رسانی نمایند.
وی در پایان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با گشت های مشترک بازرسی باید با جدیت انجام گیرید و همچنین در این مدت واحد دریافت گزارشات مردمی فعال و کلیه گزارشات مردمی را دریافت و رسیدگی می نمایند.
شایان ذکر است: روسای ادارت شهرستان های تابعه اخرین اقدامات انجام شده در راستای تنظیم بازار ارائه نمودند.