صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با صدور پیامی؛

مدیرعامل گاز خراسان رضوی روز مهندسی را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت گاز استان با صدور پیامی روز ملی مهندسی را به محمد مقدوری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان نظام مهندسی و جامعه مهندسی خراسان رضوی تبریک گفت...
مدیرعامل شرکت گاز استان با صدور پیامی روز ملی مهندسی را به محمد مقدوری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان نظام مهندسی و جامعه مهندسی خراسان رضوی تبریک گفته و از زحمات بی‌شائبه و ارزشمند این تلاشگران در عرصه سازندگی تقدیر کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، متن پیام بدین شرح است:
شکوفایی تمدن بشر، حاصل ایده های مهندسین تلاشگر است. از دیرباز تاکنون همواره مهندسین در تلاش و کوششی خستگی ناپذیر، ساخته و پرداخته اند تا مردان دوران خود و شاید کسانی که پس از آنها پای در این دنیا می گذارند را به آرامش و آسایش نزدیکتر کنند. پنجم اسفند ماه، گاهی است برای بزرگداشت یکی از ستاره‌های این آسمان درخشان، خواجه نصیر الدین طوسی. ولی بدون تردید سترگ ترو گرامی‌تر از این نخواهد بود که مهندسین امروز به عنوان میراث داران این دانش و تمدن، پای در راه این بزرگان نهاده و هرچه در توان دارند برای ساختن و پرداختن این سرزمین کهن به میدان آوردند.
اکنون شایسته است که بدین مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را به جنابعالی و جامعه مهندسین استان خراسان رضوی تبریک عرض نموده و بهروزی و سربلندی تان را از خداوندگار یکتا درخواست نمایم.