صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد گفت:

طرح نظارت، بازرسی و تنظیم بازار در بروجرد آغاز شد

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد گفت: طرح نظارت، بازرسی وتنظیم بازار نوروزی....
با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیزات حکومتی از امروز آغاز و تا پایان فروردین ماه سال آینده با حضور هشت اکیپ نظارتی در مناطق مختلف شهرستان اجرا می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایرنا، محمد رضا علوی گفت: نظارت برتوزیع کالا وخدمات، ایجاد بسترمناسب برای تامین مایحتاج عمومی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های تشکیل شده از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی وتنظیم بازار است.
وی بیان کرد: این طرح در 2 بخش کالاها و خدمات شامل فروشگاه های زنجیره ای، موادغذایی، پوشاک، آجیل وخشکبار، انبار، سردخانه ها، میادین میوه وتره بار، غذاخوری ها، رستوران ها، پایانه های مسافربری، خدمات پس از فروش نمایندگی های خودرو و گروه های امداد خودرویی که تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهار کرد: دراین طرح تیم های بازرسی در روزهای تعطیل نیز فعالیت داشته و با تخلفاتی نظیرگرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت خدمات، عدم صدور صورتحساب و نظایر آن بر وفق مقررات برخورد قانونی لازم صورت خواهند داد.
علوی نمایشگاه خانه مدرن را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا ذکر کرد و ادامه داد: نمایشگاه کالای ایرانی و فرش در سایت نمایشگاهی تروکا بروجرد با حضور شرکت‌های معتبر لوازم خانگی برگزارشده و آماده بازدید علاقه‌مندان است.
وی از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره تلفن 124 در اختیار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد قرار دهند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهاره دراین شهرستان خبر داد و اضافه کرد: کالاهای عرضه شده دراین نمایشگاه باتخفیف 10تا 15 درصد توزیع خواهند شد.
علوی یاد آورشد: این نمایشگاه از 19تا 28 اسفندماه جاری برگزار می‌شود که اقلام تخصیص داده ‌شده به عنوان تنظیم بازار نیز در این نمایشگاه توزیع خواهد شد.
بروجرد با بیش از 400 هزار تن جمعیت در شمال لرستان واقع ودومین شهر پرجمعیت استان است.