صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به منظور بررسی آخرین وضعیت استان خوزستان؛

رئیس‌جمهور وارد اهواز شد

رئیس‌جمهور به منظور بررسی آخرین وضعیت استان خوزستان و اقدامات انجام شده دولت....
در خصوص رفع مشکلات پیش آمده برای مردم در پی بحران اخیر ریزگردها،  وارد اهواز شد.
به دنبال مشکلات اخیر مردم استان در قطعی برق، آب و خطوط مخابراتی در پی وقوع گردوغبار شدید در اهواز و دیگر مناطق استان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی برای پیگیری اقدامات انجام‌شده از سوی دولت در زمینه رفع مشکلات مردم طی سفری یک روزه عازم اهواز شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، وزاری کشور، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وی را در این سفر همراهی می‌کنند.
همچنین معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در خصوص اهداف و برنامه‌های این سفر عنوان کرد: درپی شدت گرفتن پدیده ریزگردها و خساراتی که به صنعت آب و برق خوزستان وارد آمد و مردم را با مشکلاتی فراوانی مواجه کرد، دولت از ابتدا اقداماتی را در جهت رفع این مشکلات آغاز کرد.
پرویز اسماعیلی اظهار داشت: برهمین اساس رئیس‌جمهوری به منظور بررسی میدانی آخرین وضعیت استان و ارزیابی اقدامات انجام شده توسط دولت به خوزستان سفر می کند.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: در سفر دکتر روحانی به اهواز، کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها و شورای اداری نیز در این شهر با حضور ایشان تشکیل می‌شود.
همچنین بازدید از تعدادی پروژه‌های مرتبط با صنعت، نیرو، محیط زیست و کشاورزی نیز در سفر رییس جمهور به استان خوزستان پیش بینی شده است.