صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر امور آزمون‌های مرکز استعدادهای درخشان اعلام کرد

امکان اصلاح اطلاعات در سامانه ثبت نام «آزمون ورودی مدارس سمپاد» تا 7 اسفند

مدیر برنامه‌ریزی امور المپیادها و آزمون‌های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان....
از تمدید مهلت ثبت نام دانش آموزان در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان خبر داد و گفت: تا زمانی که سامانه باز است داوطلبان امکان اصلاح اطلاعات ورودی را دارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،فرهاد فتحی‌نژاد، با اشاره به مهلت ثبت نام مدارس سمپاد که روز گذشته به اتمام رسید اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای چهار روز دیگر تمدید شده و داوطلبان جامانده می توانند تا پایان وقت اداری هفتم اسفند ماه وارد سامانه شده و عملیات ثبت نام را تکمیل کنند.
وی در پاسخ به اینکه تا سال گذشته امکان اصلاح و تصحیح اطلاعات بر روی سامانه وجود نداشت و در حال حاضر نیز برخی داوطلبان نیازمند اصلاح اطلاعات هستند گفت: امکان اصلاح اطلاعات در سامانه وجود دارد و کسانی که می خواهند اطلاعات ورودی خود را تصحیح کنند می توانند تا هفتم اسفند که سامانه باز است در این خصوص اقدام کنند.
مدیر برنامه‌ریزی امور المپیادها و آزمون‌های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان ادامه داد: آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان به صورت هماهنگ و سراسری در روزهای چهاردهم  و پانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود. 
فتحی‌نژاد با بیان اینکه کارت ورود به جلسه امتحان نیز پس از تعطیلات نوروزی از طریق صدور اطلاعیه‌ اطلاع رسانی و قابل دریافت است گفت: ثبت‌نام، صدور کارت ورود به جلسه، اعلام نتیجه آزمون، ثبت اعتراضات و پاسخگویی به آن به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی azmoon.medu.ir قابل پیگیری و انجام است.