صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در آستانه سفرهای نوروزی صورت گرفت؛

عملیات ایمن‌سازی ۳۶ کیلومتری در بزرگراه آزادگان

معاون شهردار تهران، از انجام عملیات ایمن‌سازی ۳۶ کیلومتری بزرگراه آزادگان در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر،  مازیار حسینی در جلسه ای عملیاتی که با حضور شهرداران ۶ منطقه پایتخت و به منظور بررسی ساماندهی بزرگراه ۳۶ کیلومتری آزادگان در آستانه سال نو برگزار شد، گفت: در تلاشیم تا عملیات ایمن سازی بزرگراه آزادگان برای نوروز ۹۶ به اتمام رسیده و این شاهراه مهم پایتخت برای سفرهای نوروزی آماده شود.
وی افزود: این بزرگراه سراسری که با عبور از ۶ منطقه پایتخت، شمال غرب تهران را به جنوب شرق شهر متصل می کند و از آزاد راه تهران-کرج تا سه راه افسریه امتداد دارد، در واقع از راه های مهم ورودی و خروجی به پایتخت به حساب می آید و بار ترافیک آن در روزهای تعطیلی و سفرهای نوروزی دو چندان می شود.
معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه این محور مهم ارتباطی پایتخت که در پهنه شمال به جنوب تهران قرار دارد، گفت: این بزرگراه که از طریق بزرگراه شهید رجایی به شهر ری متصل می شود، دارای ورودی ها و خروجی های متعددی است و با توجه به اهمیت و ضرورت ایمن سازی این بزرگراه پر تردد، اقدامات لازم جهت افزایش ایمنی کاهش تصادفات در این محور پر رفت و آمد را با همکاری مناطق مربوطه در دستور کار قرار دادیم.
در این جلسه عملیاتی، شهرداران مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ پایتخت حضور داشتند و اقدامات پیش بینی شده در هر منطقه به منظور ساماندهی بزرگراه آزادگان مورد بررسی قرار گرفت.