چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

حضور مدیرعامل توانیر در اهواز؛

روند شستشوی شبکه فوق توزیع خوزستان با 37 گروه عملیاتی ادامه یافت

با بسیج گروه‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و دیگر شرکت‌های تابع ....
وزارت نیرو از سراسر کشور بزرگ‌ترین مانور عملیاتی مقابله با اثرات ریزگردها بر شبکه انتقال و فوق توزیع برق خوزستان در حال انجام است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با توجه به اهمیت حفظ و افزایش پایداری شبکه، تأمین برق مطمئن و پایدار و پیشگیری از وقوع و یا تکرار بحران بی برقی در استان، 37 گروه عملیاتی و تعمیراتی از خوزستان ودیگر استان‌های سراسر کشور شامل اصفهان، تهران، آذربایجان، مازندران، فارس، هرمزگان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، سیستان و بلوچستان و... با بسیج تمامی امکانات به طور شبانه‌روزی در حال رفع پیامدهای ناشی از شرایط بی سابقه آب وهوایی بر شبکه انتقال وفوق توزیع خوزستان و شستشوی تجهیزات این شبکه هستند.
براساس این گزارش، "آرش کردی" مدیرعامل شرکت توانیر نیز در ادامه پیگیری و اطمینان از انجام کارها مطابق برنامه زمان بندی طرح ضربتی امروز با حضور در اهواز ابتدا درجلسه ای که پیرامون بررسی شیوه‌های مختلف افزایش پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان با استفاده از روش‌های مختلف شستشو و پاکسازی، تعویض تجهیزات شبکه برق ازجمله مقره ها و نیز استفاده از RTV و... باحضور مدیرعامل ومسوولان فنی شرکت برق منطقه ای خوزستان و شرکت‌های توزیع برق خوزستان و اهواز تشکیل شده بود، شرکت یافت.
سپس از نزدیک به بازدید از روند اجرایی بزرگ‌ترین مانور عملیاتی مقابله با اثرات ریزگردها و میزان پیشرفت کارها در جریان آخرین کارهای انجام شده قرار گرفت و در این زمینه دستورهای لازم را در این راستا صادر کرد.
شرکت برق منطقه ای خوزستان همواره تلاش می‌کند تا ضریب آمادگی و اطمینان شبکه برق را افزایش داده و از هرگونه خاموشی ناخواسته احتمالی جلوگیری نماید.