صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آخرین وضعیت تاخیر پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد؛

وضعیت بد جوی فرودگاه مشهد عامل احضار مدیر فرودگاه‌‌های خراسان‌رضوی به دادسرا

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد‌،گفت: مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی برای پاسخگویی به جریان اخیر پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد به دادسرا احضار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، قاضی حسن حیدری افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده در پروازهای فرودگاه مشهد در روزهای اخیر و وقوع برخی حوادث در این فرودگاه پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده که روند خود را طی خواهد کرد.
وی بیان کرد: در این راستا مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی امروز در دادستانی حضور می‌یابد تا درباره تأخیرهای زیاد پروازها، سرگردانی مسافران در فرودگاه و همچنین ارائه نشدن خدمات قانونی به مردم توضیحات لازم را ارائه کند.
روز شنبه به دلیل وضعیت جوی تعداد زیادی از پروازهای فرودگاه مشهد با مشکل مواجه شد و مسافران زیادی در فرودگاه سرگردان بودند.
به گزارش پایگاه خبری ‌روز گذشته مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در وقوع اتفاقات اخیر در فرودگاه مشهد باید نگاه منصفانه میان عملکرد فرودگاه و وظایف ایرلاین‌ها داشته باشند زیرا فعالیت این دو بخش، جدای از هم است، گفته بود: فرودگاه مشهد در شرایط پیش آمده طی سه روز گذشته با چالش‌هایی مواجه شد؛ در این زمینه برخورد قاطعانه‌ای با ایرلاین‌های خاطی خواهیم داشت و ایرلاینی که پاسخگوی قصور خود نبوده است، نباید در مشهد پرواز داشته باشد.