صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رونمایی از برند جاست کاوالی در اولین نمایشگاه ساعت

شرکت( TMS ) که نمایندگی بسیاری از برندهای بزرگ جهان اعم از روبرتوکاوالی، فری میلانو، روشاس و اسمالتو را در اختیار دارد با حضور در اولین نمایشگاه تخصصی ساعت از برند جدید جاست کاوالی در ایران رونمایی کرد.
ریکو پراس مدیر منطقه ای شرکت ( TMS ) در خاورمیانه، در نشست خبری که به‌منظور رونمایی از این برند برگزار شد، با اشاره به پیشینه شرکت گفت: ا ین شرکت ابتدا فعالیت خود را با برند روبرتو کاوالی و فره شروع کرد که در ایران نیز مطرح است و در گام بعدی روشاس را عرضه و اکنون در نمایشگاه تخصصی ساعت از برند جاست کاوالی در ایران رونمایی می‌کند.
قیمت محصولات جاست کاوالی از 89 تا 200 دلار است
پراس اظهار داشت: مزیت رقابتی این محصول مشترک که موتور آن ژاپنی و در کشور هنگ‌کنگ تولید می‌شود؛ قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت بالای این محصول است ازاین‌رو قیمت ساعت‌های این برند از 89 تا 200 دلار است.
وی افزود: قیمت این محصول در ایران با کاهش 25 درصدی از قیمت جهانی عرضه می‌شود و به شرکت توسعه کالای دماوند که نماینده این برند در ایران است اجازه داده شد که قیمت ساعت را 25 درصد کاهش دهد و در ایران عرضه کند.
پراس با تأکید بر این‌که این کیفیت و برند باقیمت مناسب آن غیرقابل‌تصور است، خاطرنشان کرد: مخاطب این برند جوانانی هستند که می‌خواهند این برند را داشته باشند و اصالت این برند کاوالی است و بالاترین برندهای دنیا هم در چین اما توسط خود شرکت‌ها تولید می‌شوند.
مدیر منطقه ای شرکت تی ام اس در خاورمیانه در خصوص این که آیا این برند وارد بازار اسمارت واچ خواهد شد یا نه گفت: هم بله و هم نه؛ با نگاه به بازار دنیا، بیشتر اسمارت واچ ها بازار خوبی ندارند، در ابتدا یک هیجانی وجود داشت و اکنون استقبال زیادی از آن نمی شود. نمی توانم بگویم به این دلیل که باید محصولات را عرضه کنند تا ببینند چه خواهد شد؟
محصولات جاست کاوالی 2 سال گارانتی دارد
پراس افزود: بیشتر محصولات ما دو سال گارانتی و 5 سال گارانتی تعویض قطعات دارد و خدمات پس از فروش خوبی دارد که به طور کامل در ایران صورت خواهد گرفت.
وی در خصوص ایجاد بوتیک در ایران از سوی جاست کاوالی با توجه به تنوع محصولاتی که دارد گفت: جاست کاوالی در تمام دنیا بوتیک دارد و به طور اطمینان شرکت به دنبال ایجاد بوتیک در تهران است. زیرا بازار ایران برای جاست کاوالی بسیار مهم است اما نمی توان اکنون زمان مشخصی برای آن تعیین کرد
پراس با بیان این که روبرتو کاوالی اولین شرکتی بود که در ایران بعد از تحریم ها بوتیک آفیشیال زد، گفت: این شرکتیک ماه بعد از تحریم ها اولین بوتیک خود را در تهران تاسیس کرد.
ماسیمو روماگنو مدیر فروش شرکن تی اس ام نیز در این نشست گفت: برند جاست کاوالی برند جدیدی نیست و 17 سال سابقه کار دارد و کارهایی مانند عطر و لباس تولید کرده و امسال روی ساعت کار می کند که طرح خوبی در توسعه کالاهای تولیدی خود دارد.
برند جاست کاوالی جوان و در ایران تقاضا برای این برند بالا است
وی در خصوص چرایی ارائه محصول جاست کاوالی در ایران اظهار داشت: این برند، برند جوانی بوده و مخاطبان آن جوانان هستند و در فضای مجازی کار زیادی می کند و جمعیت ایران با این ساختار همخوانی دارد و بدین جهت ایران برای ما اهمیت بسیاری دارد.
روماگنو با بیان این که استراتژی این شرکت بر پایه خود برند، قیمت و محصول است، گفت: این که محصول طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسبی دارد و. در همه جای دنیا میز شناخته شده است.
وی در ارتباط با کیفیت برند گفت: کیفیت این برند بی نظیر بوده و طراحی بسیار خوبی دارد و موتور محصولات، ژاپنی است که دلیلی بر کیفیت این محصول است.
روماگنو افزود: قیمت این محصول تهاجمی است و برندهای دیگر توان رقابت با آن را ندارند از این رو برند جاست کاوالی در مقایسه با روبرتو کاوالی که در سوئیس تولید می شود در هنگ هنگ تولید می شود و با این که زیر چتر کاوالی است از قیمت مناسبی برخوردار است.
وی یادآور شد: روبرتو کاوالی برندی جدی، لاک چری و طراحی ایتالیایی دارد در صورتی که المنت های جاست کاوالی جوان است و می تواند برای قشر جوان مقبول باشد. اما هر دو این برندها کاملا ایتالیایی هستند و طراحی های خاص خود را دارند.
روماگنو در خصوص استراتژی شرکت در همکاری با ایران گفت: برنامه ما ایجاد 500 فروشگاه برای عرضه جاست کاوالی است و این دلیلی بر این است که بتوانند همه در ایران این محصول را بخرند.
وی افزود: کاوالی المان هایی از حیوانات دارد وبه خصوص مار در طراحی تولیدات این محصول از جایگاه ویژه ای برخودار است، و مزیت اصلی جاست کاوالی جوان و شیک بودن آن است از این رو تولیدات این محصول برای گروه سنی 16 تا 30 طراحی شده است و این برند وابستگی زیادی به مد دارد و به روز است.
70 درصد محصولات جاست کاوالی زنانه است
وی در خاتمه گفت: 70 درصد بازار این برند به بانوان اختصاص دارد از این رو بانوان در خرید این ساعت بسیار تاثیرگذارند و بازار این برند تنها به ایران اختصاص ندارد وبازار جهانی را هدف قرار داده ایم و با این هدف تبلیغات در فضای مجازی استراتژی اصلی این شرکت است.