صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اتحادیه کیف و کفش تفرش:

سه شنبه بازارها منجر به کساد کار بازاریان شده است

رئیس اتحادیه کیف و کفش تفرش بازارهای محلی را باعث کساد کار بازاریان دانست....
 و گفت: اکثر این فروشندگان غیربومی هستند که بازار بومی های تفرش را فلج کرده اند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایت خبری رازق، محمد قاسمی رئیس اتحادیه کیف و کفش تفرش، از رکود بازار با وجود قرار گرفتن در روزهای پایانی سال خبر داد و اظهار کرد: طی 3 _ 4 سال اخیر بازار از تب و تاب خرید شب عید افتاده است و امسال به نسبت سال های قبل در شرایط بدتری بسر میبریم.
وی در ادامه به بازارهای محلی در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: در کنار گرانی و عدم نقدینگی مردم، سه شنبه بازارها باعث کساد کار بازاریان شده است.
 رئیس اتحادیه کیف و کفش اراک؛ گفت: مردم تمام مایحتاج خود از موادخوراکی گرفته تا پوشاک و گوشی همراه را در این بازارها تامین می کنند.
قاسمی ادامه داد: اکثر این فروشندگان غیربومی و از شهرهای قم، فراهان و... هستند و بازار بومی های تفرش را فلج کرده اند.
وی ادامه داد: حتی اگر در سه شنبه بازار اجناس بی کیفیت و با قیمت بالا عرضه شوند باز مردم ما عادت دارند برای خرید به آنجا بروند و فقط برای نسیه سراغ کاسبان شهر می روند.
 رئیس اتحادیه کیف و کفش تفرش در خصوص کیفیت تولید ملی گفت: جنس ایرانی کیفیت خوبی داشته و بستگی به کاسب دارد که چه جنسی و با چه هزینه ای به مشتری عرضه کند.
وی در ادامه تصریح کرد: کاسب اگر بخواهد جنسی بنجل با قیمت بالا عرضه می کند و اگر منصف باشد جنسی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب عرضه می کند که پول مردم هدر نرود.
قاسمی در ادامه به افزایش قیمت کفش طی یک ماه اخیر خبر داد و افزود: در طول یک ماه اخیر قیمت انواع کفش، دمپایی، چکمه، بچگانه، زنانه و... همچنان در حال افزایش است.
وی اضافه کرد: یک کفش معمولی که تا یک ماه پیش 25هزارتومان تهیه می کردیم الان 37هزار تومان شده است.
رئیس اتحادیه کیف و کفش تفرش در ادامه این مطلب تصریح کرد: تا دولت مبلغ پاداش و عیدی کارمندان را مشخص کرد جنس ها گران تر شده اشت.