چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت

از کاهش دو درجه ای دمای منازل تا صرفه‌جویی در مصرف گاز به اندازه تولید یک پالایشگاه

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی با اشاره به لزوم همکاری مردم ....
در راستای پایداری گاز‌طبیعی گفت: شهروندان می توانند تنها با کاهش دو درجه ای دمای منازل به اندازه تولید یک پالایشگاه کشور در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز سید حمید فانی با بیان مطلب فوق افزود: صرفه جویی به معنای استفاده از فناوری های جدید در جهت استفاده هرچه‌بهتر از منابع محدود بخصوص منابع تجدید ناپذیر است که این مهم بی شک نیازمند همکاری مردم و مسئولان با یکدیگر می باشد.
وی کاهش دو درجه‌ای دمای منازل را موجب صرفه‌جویی در مصرف گاز به اندازه تولید یک پالایشگاه عنوان کرد و اظهارداشت: مصرف بهینه گازطبیعی علاوه بر ذخیره این نعمت خدادادی برای آیندگان، صرفه‌جویی در هزینه‌های اقتصادی امروز خانوار را به همراه خواهد داشت.
این مقام مسئول، صرفه جویی در مصرف انرژی را نیازمند افزایش حس مسئولیت‌پذیری از سوی آحاد جامعه دانست و گفت: رعایت الگوی مصرف بهینه ‌گاز و نهادینه شدن این مهم در بین مردم باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود. در این راستا شهروندان می‌توانند تنها با رعایت نکاتی ساده همچون استفاده از لباس گرم مناسب، پوشاندن مسیرهای هدررفت گرما از جمله کانال‌های کولر و از همه مهمتر رعایت دمای رفاه به این مهم جامعه عمل بپوشانند.
فانی گاز را ثروت الهی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با همکاری و تعامل مردم و مسئولان در راستای صرفه‌جویی هرچه بیشتر می توان این نعمت خدادادی را برای آیندگان حفظ نمود