صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

"در گروه مرگ رقابت‌های جام جهانی قرار داشتیم"

سرمربی تیم ملی کشتی آمریکا: می‌دانستیم مبارزه سختی با ایران داریم

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد آمریکا گفت: می‌دانستیم مبارزه سختی با ایران داریم اما به شاگردانم برای مبارزه خوب‌شان افتخار می‌کنم.
بیل زادیک در مورد فینال جام جهانی کشتی آزاد و شکست تیمش از ایران در مسابقه‌ای نزدیک، گفت‌: فینال سختی داشتیم. ایران تیم خوبی بود. البته آن‌ها همیشه تیم خوبی هستند و بسیار خوب آماده شده بودند. آن‌ها شروع خیلی خوبی داشتند و با سه پیروزی ابتدایی که به‌دست آوردند، کار ما را بسیار سخت کردند. البته ما به مسابقه برگشتیم و رقابت‌مان نزدیک شد اما کافی نبود و در نهایت شکست خوردیم.
زادیک افزود: البته این مبارزه فینال برای تماشاگران حاضر در سالن و هم‌چنین تمام علاقه‌مندان به کشتی در سرتاسر جهان مبارزه‌ای هیجان‌انگیز بود.
سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد آمریکا در مورد برخی نتایج غیرقابل پیش‌بینی در مسابقه فینال از جمله شکست استیبر، قهرمان جهان مقابل اسماعیل‌پور در 61 کیلوگرم و هم‌چنین برد تیلور با ضربه فنی مقابل حسن یزدانی، گفت‌: این اتفاقات برای این رخ می‌دهد که کشتی یک مبارزه است و همیشه در آن شاهد سورپرایز هستیم. در هر دو وزن کشتی‌گیران بزرگی مبارزه می‌کردند و باید ببینیم در آینده چه کار خواهند کرد.
زادیک هم‌چنین خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که مسابقات جام جهانی برای ما یک چالش خواهد بود.  پس از این که با آذربایجان، گرجستان و روسیه هم‌گروه شدیم، همه می‌گفتند که در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم. چهار تیم از پنج تیم برتر جهان در گروه ما بودند. با این شرایط به کشتی‌گیرانم افتخار می‌کنم. در فینال با ایران و در خانه آن‌ها مسابقه می‌دادیم و می‌دانستیم که کار سختی داریم اما خوشبختانه نمایش بزرگی در فینال جام جهانی داشتیم.