چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

اتحادیه جایگاه داران با عرضه بنزین برند مخالف است

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در رابطه با عرضه بنزین برند گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از آغاز عرضه بنزین برند از اوایل بهمن ماه سال جاری خبر داده و بر این اساس این نوع بنزین در سراسر کشور توزیع خواهد شد.
بیژن حاج محمد رضا  با اشاره به تاثیر عرضه بنزین برند در تغییر نرخ مصوب افزود: عرضه بنزین برند تاثیری در نرخ مصوب عرضه بنزین ندارد و بنزین با همان نرخ قبلی توزیع خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه به دلیل نامعلوم بودن هویت شرکت های عرضه کننده بنزین برند و عدم ارائه توضیحات دقیق و مشخص از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این زمینه ، اتحادیه جایگاه داران سوخت با اجرای این طرح و فعالیت این نوع شرکت ها مخالف است.
وی اذعان داشت: بر طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بنزین برند در تعدادی از جایگاه های سوخت اصفهان، تهران، مشهد و سایر کلانشهرها عرضه خواهد شد و پس از آن وارد سایر کلانشهرهای کشور می شود.
حاج محمد رضا بیان کرد: تاکنون 30 الی 35 شرکت برند مجوز عرضه بنزین را اخذ کرده و تایید صلاحیت شده اند.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در پایان با اشاره به نرخ مصوب عرضه بنزین بیان کرد: قیمت عرضه بنزین معمولی و یورو 4 با نرخ مصوب یک هزار تومان و بنزین سوپر با قیمت یک هزار و 200 تومان عرضه می گردد.