صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:

امدادرسانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به بیش از شش هزار حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: این جمعیت از روز جمعه تا ظهر امروز ( شنبه ) به شش هزار و 70 نفر حادثه دیده ناشی از بارش برف سنگین امدادرسانی کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, سید مجتبی احمدی افزود: از بامداد جمعه تا ظهر امروز 50 حادثه در نقاط مختلف استان توسط نیروهای امدادی این جمعیت امدادرسانی شده است
وی بیان کرد : 30 مورد از این حوادث مربوط به سیل و آبگرفتگی در شهرستانهای مشهد، تربت جام، نیشابور، بردسکن، کاشمر، تربت حیدریه، درگز، تایباد، رشتخوار، بجستان و خواف است.
احمدی خاطرنشان کرد : 13 مورد از این حوادث نیز مربوط به برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان در مسیرهای فریمان، مشهد، نیشابور و سرخس بود.
وی گفت : شش مورد حوادث و سوانح جاده ای در جاده های تربت حیدریه، تربت جام، فریمان و نیشابور و یک مورد نیز در شهرستان کلات از دیگر مواردی بود که توسط نیروهای سازمان امدادرسانی شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد : تعداد مصدومان این حوادث 58 نفر و تعداد فوتی ها در صحنه نیز چهار نفر می باشد.
احمدی افزود: همچنین در این حوادث 485 نفر اسکان داده شدند و 210 بسته غذایی ، 202 تخته پتو ، 29 مورد اقلام زیستی ، 216 عدد قوطی کنسرو و یکصد عدد نان بین حادثه دیدگان توزیع شد.
وی با یادآوری مشارکت 274 نفردر این عملیات ها،‌ خاطرنشان کرد : 19 دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودروی نجات ،46 دستگاه خودرو کمک دار سبک و چهار دستگاه خودرو کمک دار سنگین در این عملیات به کار گرفته شدند.
بارش برف و باران در خراسان رضوی از روز گذشته آغاز و تا یکشنبه ادامه دارد.