صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس اتحادیه خرازان:

اجناس تقلبی در مغازه های وابسته به اتحادیه معدوم می شود

رییس اتحادیه خرازان با تأکید براینکه لوازم بهداشتی قاچاق توسط مرزنشینان وارد بازار می شود...
گفت: کیش، قشم و چابهار از محورهای ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور است
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از رازق، سید حسین دگمه چی، در مورد وضعیت اتحادیه خرازی، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که ما هم با آن دست به گریبان هستیم قاچاق کالا بوده است.
وی با اشاره به اینکه در بحث قاچاق کالا در حوزه لوازم آرایش یک مقدار حساس هستیم، تصریح کرد: قاچاق بر سیمای لوازم بهداشتی و آرایشی در حوزه خرازی قابل لمس است.
رییس اتحادیه خرازان با بیان این مطلب که اتحادیه خرازان همکاری خوبی با ستاد قاچاق کالا داشته است، اضافه کرد: واردات باید در بحث بهداشتی مورد کنترل قرار بگیرد و این اقدام در حال انجام است.
دگمه چی با تأکید براینکه لوازم بهداشتی قاچاق توسط مرزنشینان وارد بازار می شود، تصریح کرد: کیش، قشم و چابهار از محورهای ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور است.
وی با اشاره به اینکه دست فروش ها هم از کالاهای قاچاق استفاده می کنند، افزود: مغازه داران وابسته به اتحادیه خرازان کالاهای قاچاق خریداری نمی کنند یعنی اصلا کالا بدون فاکتور خریداری نمی کنند.
رییس اتحادیه خرازان با بیان این مطلب که ضررهایی به دولت از طریق قاچاق کالا وارد خواهد شد، اضافه کرد: پیشنهاد ما در مبارزه با کالاهای قاچاق، کاهش تعرفه بوده است زیرا با کاهش تعرفه اتوماتیک وارد جلوی قاچاق کالا گرفته می شود.
دگمه چی با تأکید براینکه با کاهش تعرفه کسی دیگر دنبال قاچاق کالا نمی رود، تصریح کرد: آنهایی که در مرز هستند از این موقعیت سوء استفاده می کنند و در بحث قاچاق کالا فعالیت می کنند.
رییس اتحادیه خرازان با تأکید براینکه اجناس تقلبی در مغازه های وابسته به اتحادیه معدوم می شود، تصریح کرد: اجناس تقلبی در مغازه ها به فروش نمی رسد و بازرسین بهداشت و اصناف فعال اند.
وی در خاتمه اظهار کرد: کلاس های آموزشی با هدف افزایس اطلاعات تخصصی در بحث شناسایی کالاهای تقلبی در اتحادیه خرازان برگزار کرده ایم.