صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد

فهرست محورهای برفی و مسدود کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت مواصلاتی راه های کشور را تشریح کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی راه‌های مواصلاتی کشور گفت: در محورهای آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه الیگودرز در استان اصفهان، ارتفاعات محورهای کرج _چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه و کیاسر بارش برف مشاهده می شود.
وی ادامه داد: بارش باران در اغلب محورهای استان خراسان شمالی، فارس، کرمان، مازندران و گلستان مشاهده می شود، همچنین در خراسان شمالی  محور چناران_ مشهد، قوچان_ مشهد و در استان بوشهر  محور عسلویه_کنگان، جم_کنگان و در استان سیستان و بلوچستان محورهای خاش و ایران شهر  بارش باران داریم.
سرهنگ رحمانی با تاکید براینکه در محور اسالم به خلخال و گردنه الماس در استان اردبیل تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است بیان کرد: محور شیراز_جهرم در استان فارس به علت آبگرفتگی معابر مسدود است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای تکاب_شاهین دژ در استان آذریایجان غربی، زنجان_دندی و تهم_چورزخ در استان زنجان از دیروز مسدود شده است که تلاش برای بازگشایی این محورها ادامه دارد. 
وی اظهار کرد: محور سقز_مریوان، سقز_بانه و سقز_دیواندره در استان کردستان به علت سقوط بهمن فعلا مسدود شده است، که همکاران ما در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.