صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس خبر داد:

آمادگی 260 جایگاه سوخت منطقه فارس برای سوخت رسانی ایام نوروز

تمامی 260 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه فارس در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، رییس ناحیه سیار منطقه اظهار کرد : در راستای اجرای طرح نظارت وکنترل بر مجاری عرضه به ویژه در ایام نوروز، با هماهنگی مدیر ومعاونین منطقه، اجرای این طرح با تشکیل کارگروه نظارتی متشکل از کارشناسان روابط عمومی، فنی و عملیاتی و HSE از همین ماه ( بهمن ماه ) آغاز شده و تاپایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
سید جواد رضا زاده هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب تر و ارتقای سطح کمی وکیفی مجاری عرضه در ایام نوروز بیان کرد و گفت :  تاکنون بیش از 40 باب مجاری عرضه از لحاظ آماده به کار بودن تجهیزات سامانه هوشمند سوخت وتجهیزات فنی جایگاه ها بازرسی شده اند.
وی  با بیان اینکه در این جایگاه ها تجهیزاتی از قبیل تلمبه ها، نازل ها، برق اضطراری و همچنین تامین به موقع ومطلوب سوخت و رعایت نکات ایمنی به ویژه در جایگاه های CNG مور دبازدید وکنترل قرار می گیرند، اعلام کرد :  تمهیدات لازم در خصوص رفع مشکلات احتمالی در نظر گرفته شده است.
به گفته رییس ناحیه سیار در مرحله اول، جایگاه هایی که در محورهای ورودی وخروجی استان قرار داشته مورد بازدید قرار گرفتند و تاقبل از اتمام سال دیگر جایگاه های استان نیز بازدید و کنترل خواهند شد.