صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بنیاد ملی نخبگان برگزار می کند

ثبت‌نام دوره جدید کارآموزی و کارورزی تخصصی ویژه مستعدان برتر

بنیاد ملی نخبگان دومین دوره کارآموزی و کارورزی تخصصی ویژه مستعدان برتر را با هدف ارتقاء شناخت اجتماع نخبگانی از نیازهای واقعی جامعه برگزار می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد ملی نخبگان دومین دوره کارآموزی و کارورزی تخصصی ویژه مستعدین را برگزار می‌کند.  این دوره به‌منظور ارتقاء شناخت اجتماع نخبگانی از نیازها و شرایط واقعی جامعه برگزار می‌شود.
جامعه هدف این دوره، دانشجویان سال دوم و سوم مقطع کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی است که مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان بوده و تاکنون دوره کارآموزی خود را نگذرانده و یا داوطلب گذراندن دوره کارورزی اختیاری هستند.
لازم به یادآوری است، به‌منظور شرکت در دوره جدید کارآموزی و کارورزی، مستعدین واجد شرایط می‌بایست با مراجعه به سامانه کارآموزی به آدرس karamoozi.bmn.ir ثبت‌نام کرده و شرکت‌های مورد نظر خود را برای گذراندن دوره مذکور مشخص کنند. توجه شود شرکت‌های مربوطه باید دانش‌بنیان و متناسب با رشته و حوزه‌های تخصصی مستعدین باشند و چنانچه نام شرکتی با این شرایط در سایت موجود نباشد، افراد می‌توانند آن شرکت را به کارشناس مسئول کارآموزی پیشنهاد دهند.
پس از ثبت‌نام در سامانه و موافقت شرکت مربوطه، مستعدین دوره کارآموزی یا کارورزی خود را سپری می‌کنند و در نهایت با ارائه گواهی گذراندن دوره مربوطه از شرکت و تائید شرکت و اسناد مربوطه از دانشگاه محل تحصیل، مشمول راتبه کارآموزی به مبلغ ده میلیون ریال از سوی بنیاد ملی نخبگان خواهند شد.
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با  کارشناس‌مسئول کارآموزی با شماره تماس 63478112 - 021 تماس حاصل کنند.