صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دبیر اتاق اصناف بهارستان:

۲۰ هزار واحد صنفی بهارستان ناایمن و فاقد استاندارد کافی هستند

دبیر اتاق اصناف بهارستان با اشاره به وجود ۲۱ هزار واحد صنفی در شهرستان بهارستان از ساخت و سازهای ناایمن...
و فاقد استاندارد در این شهرستان انتقاد کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی میرزایی  گفت: فقط ۳۰ درصدِ واحدهای تولیدی و صنفی شهرستان بهارستان در محیط ایمنی برای کار فعالیت دارند که البته نمی توان گفت که همین مقدار هم از امنیت مطلوب و صد در صدی برای فعالیت برخوردارند.
وی در ادامه فعالیت رسته تولید کیف و کفش بهارستان را در محیطی ناایمن و فاقد استاندارد مورد اشاره قرار داد و افزود: تعداد واحدهای نا ایمنی که در رسته تولید کیف و کفش فعالیت دارند، بسیار زیاد هستند، متاسفانه تولیدکننده های کفش در زیر زمین های ناامنی مشغول به کارند به طوری که در سال گذشته چند واحد تولیدی و صنفی در بهارستان بر اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند.
میرزایی ادامه داد: نجاران بهارستان و پرداخت کاران شیرآلات و تجهیزات نیز در واحدهای فاقد استحکامی مشغول به کار هستند؛ بعضا دیده می شود که آنها در واحدهایی با سقف شیروانی فعالیت می کنند.
دبیر  اتاق اصناف بهارستان با بیان این که حادثه دلخراش پلاسکو هشداری است تا به ساخت های و ساز غیرمجاز و غیرایمن پایان دهیم، تصریح کرد: متاسفانه اغلب ساخت و سازهای بهارستان فاقد استحکام کافی و بدون رعایت اصول فنی و ایمنی انجام شده است.