صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشور:

اثبات امنیت ایران در کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری

انتشار خبر سفر بیش از 320نفر از 45 ملیت دنیا در این دوره کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری نشانه این بود که کشور ما امن است.
آرش نورآقایی،رئیس کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسری کشور  گفت: اگرچه هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری به زعم بسیاری از افراد شرکت‌کننده در این کنوانسیون بهترین دوره برگزاری آن بوده، اما بجز معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، بخش‌های دیگر صنعت گردشگری تا آخرین روزهای قبل از برگزاری این کنوانسیون آنچنان که باید و شاید ما را باور نکردند و اگرچه کنوانسیون خوبی را برگزار کردیم اما در دو سال گذشته با مشکلات هزینه‌ای مواجه بودیم.
وی افزود:هفدهمین دوره کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری باعث شد که بیش از 320نفر از راهنمایان گردشگری جهان از 45 ملیت دنیا به ایران سفر کنند و انتشار این خبر در سطح جهان نشانه این بود که کشور ما امن است.
رئیس کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسری کشور، اظهار داشت:حضور رئیس جمهور و طالب‌الرفاهی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در افتتاحیه کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری به این کنوانسیون اعتبار بخشید.
نورآقایی ادامه داد:راهنمایان گردشگری جهان با حضور در هفدهمین دوره کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری با بخشی از جاذبه‌های طبیعی،تاریخی و فرهنگی کشورمان آشنا شدند.
وی خاطرنشان کرد:ما هم‌اکنون در آستانه برگزاری گردهمایی راهنمایان گردشگری ایرانی در گیلان قرار گرفته‌ایم.این گردهمایی در تاریخ اول تا چهارم اسفند سال جاری با حضور 700راهنمای گردشگری در زیباکنار برگزار خواهد شد.