چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در فرابورس ایران؛

استارت‌آپ‌ها ارزش‌گذاری شدند

کارگاه تخصصی ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها با حضور بیش از ۵۵ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، صندوق‌های پژوهش و فناوری ...
و مؤسسات مالی، عصر چهارشنبه ۶ بهمن ماه در فرابورس ایران برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایت شنبه، کارگاه تخصصی ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها با حضور بیش از ۵۵ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، صندوق‌های پژوهش و فناوری و مؤسسات مالی، عصر چهارشنبه ۶ بهمن ماه در فرابورس ایران برگزار شد. در این کارگاه  مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری در رده‌های مختلف بالا و میانی حضور داشتند و به اهمیت درک ضرورت توسعه دانش تخصصی در زمینه سرمایه‌گذاری جسورانه از طرف فعالان حوزه سرمایه‌گذاری پرداختند. در این کارگاه محمد‌رضا فرحی که خود دانش‌آموخته مدرسه مدیریت و اقتصاد بارسلوناست و در زمینه مدیریت مالی گروه سرمایه‎گذاری شرکت رهنما تجاربی را در سابقه خود دارد، ۸ مدل روز ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها را با ذکر مثال و انجام محاسبات عملی تشریح کرد.
در حاشیه این گردهمایی ۵۵ نفره فعالان سرمایه‌گذاری جسورانه، شرکت‌کنندگان از فرصت شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات هم بهره‌مند شدند. علم‌الهدی (معاون پذیرش و ناشران شرکت فرابورس) و زرنوخی (رئیس انجمن صندوق‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور) هم در سخنان کوتاهی بر ضرورت استمرار کارگاه‌های آموزشی از این دست تأکید کردند.
از برنامه‌های جانبی دیگر این کارگاه می‌توان به رونمایی از دفتر هویت بصری مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا اشاره کرد.
لازم به ذکر است کارگاه تخصصی ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها پس از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی «سرمایه‌گذاری خطرپذیر» در مهرماه سال جاری توسط شرکت توسعه کسب‌وکار فناوری اعتماد (تکفا) و با همکاری شرکت فرابورس ایران و انجمن صندوق‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران، برگزار شد که امور اجرایی آن را مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا بر عهده داشت.