صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اتحادیه پارچه فروشان تهران گفت :

ارسال نامه به شهرداری پیرامون وضعیت ناایمن پاساژ پارچه فروشان مولوی

رئیس اتحادیه پارچه فروشان تهران از ناامنی پاساژ پارچه فروشان تهران ابراز نگرانی کرد و گفت: پاساژ پارچه فروشان روحی در بازار مولوی تهران ایمن نیست.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، محمدحسین نورایی آشتیانی از ارسال نامه ای به شهرداری به منظور رسیدگی به پاساژ پارچه فروشان مولوی که معروف به بازار روحی است، خبر داد و افزود: این پاساژ چندان قدیمی و فرسوده نیست اما وضعیت نامناسب سیم کشی های برق، ساختمان را ناایمن کرده است.
وی افزود: اگرچه به تازگی سازمان آتش نشانی، کپسول های اطفاء حریق در این پاساژ تعبیه کرده است اما با این حال به نظر می رسد که این پاساژ از منظر وجود انبوهی از پارچه و احتمال وجود خطر، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
رئیس اتحادیه پارچه فروشان در خصوص وضعیت واحدهای صنفی پارچه فروش در خیابان مولوی نیز گفت: ۹۵ درصد پارچه فروشان در خیابان مولوی مستقر هستند و به نظر می رسد که ساختمان های آنها از منظر ایمنی، وضعیت چندان نامناسبی نداشته باشند اما با این حال پس از صدور دستور العمل اتاق اصناف ایران نسبت به شناسایی واحدهای ناایمن و فاقد استاندارد، با حضور مسئولان بازدیدی از ساختمان های صنف پارچه فروش صورت می گیرد تا نسبت به سازه ایمن و معماری ساختمان ها و مجتمع های پارچه فروش اطمینان حاصل شود.