صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو عنوان کرد:

تلاش گسترده برای برقراری برق 11 شهر خوزستان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در زمان حاضر در 11 شهر اصلی خوزستان همچون اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر و ... قطع برق داریم و تلاش برای اتصال برق شهرها با بسیج همه نیروها ادامه دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهندس "میثم جعفرزاده" با بیان این مطلب که مهندس "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو، صبح امروز (شنبه) برای رفع موانع احتمالی و نظارت دقیق‌تر بر روند مرتفع کردن مشکلات ایجاد شده در شبکه و پست‌های برق خوزستان عازم این استان شده‌اند، گفت: در ساعت 4.30 صبح امروز بروز پدیده گرد و غبار غلیظ توام با مه باعث شده تا بیش از 80 درصد خطوط برق فشار قوی و به طبع آن خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف نیز از مدار خارج شده‌اند.
وی ادامه داد: در زمان حاضر در 10 شهر اصلی خوزستان بخصوص اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر و ... قطع برق داریم.
وی اضافه کرد: شهر اهواز وبرخی شهرها بجز قطع برق با مشکل آب نیز مواجه است که پرسنل صنعت آب و برق خوزستان در تلاش هستند تا هر چه زودتر بتوانند مشکل برق خوزستان و برق اهواز را مرتفع کنند.
جعفرزاده با اشاره به اینکه هم اکنون وزیر نیرو به همراه مدیران عامل شرکت‌های توانیر و آب و فاضلاب کشور برای بررسی و رصد دقیق مشکلات از نزدیک عازم ان استان شده‌ است، افزود: به استان‌های معین آماده باش داده‌ایم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل آب و برق اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان اقدام کنیم.
وی با اشاره به اینکه تلاش همکاران صنعت آب و برق در استان بدون وقفه ادامه دارد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل این شهرها مرتفع شود.