صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

امام جمعه یزد:

طرح‌های عمرانی شهرداری باعث افزایش رکود بازار نشود

امام جمعه یزد با تأکید بر این‌که اعضای شورای شهر باید تا لحظه آخر مسئولیت خود به وظایفشان عمل کنند، گفت: طرح‌های عمرانی شهرداری نباید عامل افزایش رکود بازار و مشکلات بازاریان شوند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در جمع اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت اعمال جدیت و دقت بیشتر در مدیریت شهری از سوی اعضای شورای شهر، اظهار کرد: مدیریت همزمان مسائل فرهنگی و اجتماعی حساسیت مسئولیت اعضای شورای شهر را چند برابر کرده است.
وی خدمت به مردم را مهم‌ترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران دانست و خاطرنشان کرد: آینده‌نگری از جمله مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان مدیریت شهری به‌ویژه اعضای شورای شهر به آن توجه کنند.
امام جمعه یزد در ادامه تدوین برنامه‌های راهبردی در راستای رفع نیاز مردم را مهم‌ترین رسالت اعضای شورای شهر دانست و گفت: مسئولان باید به اندازه‌ای تعهد کاری داشته باشند که تا دقیقه 90 نسبت به فعالیت‌های اجرایی و برنامه‌ریزی اقدام کنند.
ناصری افزود: ما هم باید در کارهایمان همانند آنها باشیم و هیچ زمانی فکر نکنیم که چقدر زمان از کار ما باقی مانده و آیا در دوره بعدی در این پست و مسئولیت هستیم یا نه، بلکه باید کار خود را تا آخرین لحظه‌ای که مسئولیت بر گردن ماست ادامه دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای  طرح خیابان تاریخی قیام تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر بحث عملیات عمرانی خیابان قیام را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نباید طرح‌های عمرانی و شهرسازی شهرداری عاملی برای افزایش رکود بازار و مشکلات بازاریان شود.
وی با اشاره به بحث اتباع بیگانه در یزد یادآور شد: در ارتباط با اتباع پیگیری‌های زیادی کردیم و به همه مسئولانی که به استان یزد سفر می‌ند و مرتبط با این موضوع هستند در ارتباط با اتباع و مشکلات ایجاد شده تذکر داده‌ایم.