صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مولاوردی:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن همبستگی و اتحاد را به نمایش گذاشتند

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: مردم در آیین باشکوه راهپیمایی بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضوری گسترده ...
و باشکوه، همبستگی و اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،شهیندخت مولاوردی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو  اظهار کرد: امروز و در راهپیمایی 22 بهمن انسجام، ازخودگذشتگی و خلوص نیت مردم به خوبی قابل مشاهده است. 
وی تصریح کرد: مردم با این حضور باشکوه و منسجم، پشتیبانی بی دریغ خود از نظام مردمسالاری دینی را به جهانیان ثابت کردند. 
وی خاطرنشان کرد: برای حفظ منافع ملی کشور در پایان دهه چهارم انقلاب اسلامی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده تا در کنار مردم قدم جدی برداریم. 
** زبان تهدید جواب نمی دهد
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه ثابت شده که زبان تهدید و خط و نشان کشیدن جواب نمی دهد، ‌گفت: ‌دوران تهدید ملت ها سپری شده است. 
وی در جمع خبرنگاران افزود:‌ ملت ایران برای استقلال، آزادی و برای جهانی عاری از خشونت و نفرت در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند. 
وی گفت: ملت و کشور ایران در شرایطی قرار دارد که با همان اخلاص و انسجام و همبستگی و آنچه که برای آن خون داده ایم در این راهپیمایی حضور یافتند. 
مولاوردی افزود:‌ امروز دوباره شاهد منادی شعارها و آرمان هایی هستیم که برای تحقق آن ملت ایران از پای نخواهد نشست. 
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: تا کنون ثابت شده که زبان تهدید و خط و نشان کشیدن جواب نداده و دوران تهدید ملت ها سپری شده است. 
وی تاکید کرد:‌آنچه که در جامعه بین المللی حکم فرماست اصل برابری کشور ها و احترام متقابل است که همه دنیا باید آن را مدنظر داشته باشند. 
مولاوردی ادامه داد: ما در این راهپیمایی شاهد انسجام و همبستگی حول محور منافع ملی هستیم و امیدواریم که در همه ایام شاهد این همبستگی باشیم چون تنها راه و گزینه برای غلبه بر مشکلات و چالش های بزرگی درونی و بیرونی همین انسجام است که می تواند ما را در تحقق آرمانهایمان یاری کند. 
راهپیمایی باشکوه یوم الله ٢٢ بهمن و سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز با حضور اقشار مختلف مردم در تهران و بیش از پنج هزار نقطه کشور برگزار شد.