صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

۹۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی در استان مرکزی تسهیلات رونق دریافت کردند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی در استان مرکزی شش هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق دریافت کردند.
محمدرضا نعمت زاده عصر پنجشنبه طی سفر یک روزه به استان مرکزی در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در اراک، اظهار داشت: در شب ۲۲ بهمن در دروازه شهر اراک و استان مرکزی عازم خوزستان برای سخنرانی بودم که از طریق رادیو از پیروی انقلاب اسلامی مطلع شدیم و به تهران برگشتیم.
وی افزود: دهه فجر دهه پرخاطره ای بود و امیدواریم آن وحدت کلمه، همبستگی و انسجامی که در جریان انقلاب اسلامی وجود داشت و رمز پیروزی انقلاب بود تداوم پیداکند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: رمز دیگر پیروزی انقلاب اسلامی رهبری مدبر و حضور مردم در صحنه نیز بود و همواره طی این ساله ها نیز مردم حضور گسترده در تمامی عرصه ها داشته اند.
نعمت زاده تصریح کرد: اقدامات بسیاری امسال برای حمایت از صنایع در سطح کشور انجام شد و روند بهبود خوبی بر واحدهای صنعتی حاکم شده است.
وی خاطرنشان ساخت: ارزیابی ما در استان مرکزی در مورد رسیدگی به وضعیت واحدهای صنعتی نشان داده روند مطلوب است و مسئولان ارشد استان تلاش مطلوبی برای رفع مشکلات این عرصه انجام داده اند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: شرکت هپکو چند ماهی است که به دلیل بی توجهی مالک آن به حال خود رها شده بود که امیدواریم در مزایده این شرکت، کسانی مدیریت آن را برعهده بگیرند که اهلیت لازم را داشته باشند.
نعمت زاده افزود: در مورد پتروشیمی خمین نیز در حال پیگیری هستیم تا موانع و مسائل پیش رو حذف شود و برای راه اندازی صنعت و اشتغال در شهرستان باید تلاش جدی صورت گیرد.