صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو :

برق تبریز از 79 پروژه بهره برداری می کند

در سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت توزیع نیروی برق تبریز از 79 پروژه بهره‌برداری می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: این تعداد، از نزدیک به 2000 پروژه مختلف با اعتبار 518 میلیارد ریال بوده که از ابتدای سال 95 با تلاش شبانه روزی همکاران این شرکت در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر انجام شده است.
روشن میلانی در ادامه تشریح کرد: از این تعداد، 1645 پروژه درمحدوده شهرستان تبریز با اعتبار بیش از 376 میلیارد ریال، 230 پروژه در محدوده شهرستان آذرشهر با اعتبار بیش از 57 میلیارد ریال و 94 پروژه با اعتبار بیش از 84 میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.
وی در ادامه با اشاره به انجام 897 پروژه در بخش توسعه و احداث با اعتبار بالغ بر 190 میلیارد ریال افزود: پروژه‌های انجام شده بخش توسعه فیدر از پست‌های فوق توزیع 12 پروژه با اعتبار نزدیک به 10.000 میلیون ریال می‌باشد.
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق تبریز وظیفه برق رسانی به بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر شمال غرب کشور را برعهده دارد که در این راستا و در سال 95، 2 پروژه عظیم با اعتبار بیش از 25 میلیارد ریال را به اتمام رسانده است.
روشن میلانی در مورد تاسیسات برقی که در اثر انجام پروژه‌های عمرانی شهری و سایر مسائل نیازمند جابه جایی هستند، گفت: این شرکت با انجام 52 پروژه مختلف با اعتبار نزدیک به 22 میلیارد ریال در نقاط مختلف حوزه عملیاتی خود این مهم را به انجام رسانده است.
وی در خصوص پروژه‌های ایجاد قدرت مانور اظهار داشت: پروژه‌هایی که در این بخش انجام می‌یابند به طور عمده بر پایداری شبکه، کاهش زمان خاموشی‌ها ناشی از حوادث مختلف، مدیریت بحران و... تأثیر گذار هستند که این شرکت در این بخش نیز توانسته 34 پروژه با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد ریال را به بهره برداری برساند.
وی از انجام 317 پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه با اعتبار بیش از 31 میلیارد ریال خبرداد و افزود: روشنایی معابر در شهرهای بزرگ یکی از عوامل ایجاد امنیت و زیبایی بصری می‌باشد که این شرکت با 75 پروژه با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال در این مسیر گام برداشته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به طرح جهادی کاهش تلفات به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های وزارت نیرو، تصریح کرد: این طرح به عنوان یکی از اهداف مهم این شرکت، در تمامی پروژه‌ها مد نظر بوده و در این راستا نیز 193 پروژه با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال انجام یافته است.
وی با بیان اینکه نیرورسانی به عنوان یکی از وظایف مهم شرکت‌های توزیع برق قلمداد می‌شود، گفت: این شرکت افتخار دارد که در این زمینه نیز 387 پروژه را با اعتبار بیش از 161 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار داده است.