صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

گفتگویی با فاطمه نصرالهی بانوی کار آفرینی آبدانانی

کارآفرینی را با سرمایه 2 میلیون ریالی شروع کردم

بانوی کار آفرین آبدانانی که با سرمایه 2میلیونی ریالی شرکت خدماتی ،مسافرتی و گردشگری ایجاد و برای 7نفر اشتعال فراهم کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آبدانان خبر، سفر یعنی حرکت از نقطه‌ای معلوم به مجهول به شرط آنکه مبدأ مقصد و مسیر مشخص شده باشد و به شرط آنکه برنامه‌ریز این سفر با تخصص راه را ترسیم کند. 
دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان واسطه گردشگری نقش مهمی را در برنامه‌ریزی یک مسافرت ایده‌آل ایفا می‌کنند سفری که اگر بدون نظارت تخصصی آژانس‌های مسافرتی برنامه‌ریزی شود بیشتر به وقت تلف کردن شبیه می‌شود تا تحقق معنای یک سفر.
دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان واسطه میان عرضه‌کننده و متقاضی نقش پررنگی در صنعت گردشگری ایفا می‌کنند و این صنعت در سال‌های اخیر به محور اصلی توسعه در استانی تبدیل شده است .
فاطمه نصرالهی بانوی کار آفرینی آبدانانی است که از سال 1392با سرمایه 2میلیون ریالی اقدام به افتتاح شرکت خدماتی،گردشگری و مسافرتی در شهرستان آبدانان کرد .
این بانوی کار آفرین در گفتگو با خبرنگار آبدانان خبر گفت:درسال 92با فعالیت درحوزه بسیج خواهران و شرکت در اردوهای زیارتی بسیجیان و کسب تجارب  متوجه شدم یک خلاءگردشگری در شهرستان وجود دارد .
وی با بیان اینکه با مراجعه به اداره میراث فرهنگی و راهنمای آقای اولاد مدیر میراث فرهنگی درخواست مجوز نمودم ،افزود:با معرفی توسط بسیج سازندگی سپاه آبدنان به صندوق کارآفرینی مهر امید توانستم وام 200میلیون ریالی دریافت کنم.
نصرالهی اظهار داشت :در حال حاضر 7نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این آژانس مسافرتی و گردشگری فعالیت دارند.
این بانوی کار آفرینی با اشاره به اینکه توریست های از خارج شهرستان و استان نیز وارد می کند،تصریح کرد: سالانه بیش از500نفر در تورهای مسافرتی داخلی و 200نفر در تورهای زیارتی و سیاحتی به خارج کشور و عتبات عالیات انتقال می دهم .
نصرالهی اضافه کرد:مشوق اصلی من در این راه بعد از توکل به خداهمکاری شوهرم ،خانواده،مسئولین ادارات میراث فرهنگی ،صندوق کارآفرینی مهر امید و بسیج خواهران شهرستان بوده است