صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آذری خبر داد:

آخرین وضعیت توسعه فرودگاه‌ گرگان

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از‌ افتتاح تعدادی از پرو‌ژه‌های این فرودگاه هم زمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: استریپ سازی سطوح پروازی، احداث سایت جدید DVOR‌ و مسیر دسترسی به یک سایت جدید از جمله این پروژه‌ها است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از‌ افتتاح تعدادی از پرو‌ژه‌های این فرودگاه هم زمان با ایام‌الله دهه فجرخبر داد و گفت: اغلب این پروژه‌ها در راستای افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی است.
وی استریپ سازی سطوح پروازی، احداث سایت جدید DVOR‌ و مسیر دسترسی به سایتی با ارزش بالغ بر ۵/۵ میلیارد تومان را از جمله این پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: طراحی و نصب علائم و تابلوهای راهنمای مسافران، مستقبلین و مشایعین بااعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیون ریال، و هم‌چنین ‌بهسازی سرویس‌های بهداشتی سالن‌های ترمینال عمومی و ترانزیت خروجی مسافر با مبلغی بالغ بر ۱۹۰۰ میلیون ریال را دیگر پروژه ها دانست.
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ادامه داد: نصب روکش صندلی‌های ترمینال، ساماندهی پارکینک عمومی و ساماندهی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه از مهمترین اقدامات صورت گرفته است که  هزینه‌های آن از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.
آذری همچنین افزود: نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان حریق ساختمان برج مراقبت پرواز و پروژه موتورخانه برق اضطراری فرودگاه کلاله که به دست توانای متخصصان این اداره کل به اتمام رسیده از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.