صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در نامه حناچی به استاندار زنجان ابلاغ شد؛

مصوبه شورای‌عالی درباره لجستیک پارک زنجان

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، مصوبه شورا را در ۲ بند درباره لجستیک پارک زنجان به استاندار زنجان ابلاغ کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به درویش امیری استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، مصوبه شورا را درباره لجستیک پارک زنجان، ابلاغ کرد.
در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۵.۱۰.۶ پس از استماع گزارش مربوط به طرح لجستیک پارک زنجان و نظر به صورتجلسه کمیته فنی شماره ۲ مورخ ۹۵.۹.۲۹ و ضمن تاکید بر موارد زیر:
۱. از آنجا که مقوله‌هایی مانند هاب لجستیک، پارک لجستیک و سایر موارد در سطح ملی و با توجه به مواردی چون شبکه حمل و نقل، موقعیت جغرافیایی، نقش استان در نظام صادرات و ادارات و... مطرح بوده و نقش آمایشی آن در سطح سرزمین مشهود است، لذا برنامه راهبردی معاونت برنامه‌ریزی و حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی می‌بایست به عنوان ملاک تصمیم‌گیری در زمینه استقرار این فعالیت‌ها مدنظر قرار گیرد. کمیته فنی موظف است حداکثر هماهنگی با برنامه را فراهم آورد.
۲. دستگاه‌های ذیربط مانند وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو نسبت به اعلام ضوابط دستگاه‌های خود در ارتباط با مکانیابی این فعالیت‌ها اعلام‌نظر نموده و با دوایر مربوط استانی، هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.
مقرر نمود، طرح مجددا به کمیته تخصصی ارجاع و با لحاظ کلیه موارد و در همراهی با مقامات استانی و همچنین هماهنگی لازم با طرح جامع در دست تهیه، نسبت به آن اعلام نظر شود.