صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در استان قزوین برگزار شد:

برگزاری جلسه پیگیری راه‌اندازی آسانسورهای مسکن مهر در استان قزوین

رئیس اداره برنامه‌وبودجه مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری جلسه رفع نواقص و تسریع در راه‌اندازی آسانسور واحدهای مسکن مهر با حضور تعاونی‌ها در محل اداره کل تعاون خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حمید طاهرخانی با بیان این خبر گفت: حسب دستور استاندار محترم و همچنین مصوبه شورای مسکن استان، جلسه‌ای با هدف رفع مشکلات موجود تعاونی‌های فعال در حوزه مسکن مهر و راهکارهای رفع این موارد در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
وی افزود: با توجه به مصوبه شورای مسکن مقرر بود تعاونی‌هایی که فعالیت‌های خود را متناسب با برنامه‌ها پیش برده‌اند، اقدامات لازم را جهت راه‌اندازی آسانسور پروژه‌های خود و کسب مجوزهای لازم انجام دهند.
طاهرخانی اضافه کرد: رفع نواقص باقیمانده در پروژه‌ها به ویژه اقداماتی که منجر به رعایت اصول ایمنی ساختمان‌ها می‌شود نیز از جمله دیگر دستورکارهای بررسی شده در این جلسه بود.
رئیس اداره برنامه‌وبودجه راه و شهرسازی با اشاره به تأکید استاندار و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در ارائه خدمات در ساختمان‌های مسکن مهر جهت صدور پایان کار و سند، عنوان کرد: با توجه به اینکه موارد مربوط به تعاونی‌ها از طریق اداره کل تعاون انجام می‌شود، پس از رفع موارد تعاونی‌های پیش گفته، رسیدگی به موارد سایر تعاونی‌هایی که مطابق با برنامه‌ها عمل نکرده‌اند نیز در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است در این جلسه که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، مدیر مسکن و ساختمان، روسای ادارات راه و شهرسازی استان و نمایندگانی از استانداری، نظام‌مهندسی، سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل استاندارد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.