صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی:

آیت الله هاشمی رفسنجانی با 37 سال سابقه بیمه پردازی، منظم ترین بیمه شده سازمان بود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی با 37 سال و 9 ماه سابقه بیمه پردازی، منظم ترین بیمه شده این سازمان بود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،سیدتقی نوربخش شامگاه سه شنبه به همراه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی رفته و ضمن دیدار با همسر و فرزندان ایشان، حکم مستمری او را به خانم مرعشی تقدیم کردند.
نوربخش درباره این دیدار اظهار داشت: آیت الله هاشمی عضوی از خانواده سازمان تامین اجتماعی بودند و امروز نیز تقدیم حکم مستمری به سرکارخانم مرعشی افتخاری بزرگ برای ما در این سازمان است.
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی از زمان شروع بیمه پردازی به سازمان تامین اجتماعی از منظم ترین بیمه شدگان بودند، گفت: بعد از وفات ایشان متوجه شدیم که 37 سال و 9 ماه سابقه بیمه پردازی دارند.
نوربخش در این دیدار با مرور دیدگاه های رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رفاه و تامین اجتماعی از ایشان به عنوان پیشگام برقراری نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی نام برد.
علی ربیعی در این دیدار ضمن تسلیت مجدد به خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی، به خدمات و تلاش های بسیار ارزشمند ایشان در راه پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بدون تردید آیت الله هاشمی نقشی بی بدیل در نظام اسلامی داشتند.
در این دیدار علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود روز 19 دی ماه دار فانی را وداع گفت.