چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پنج نابغه مدیریت به تهران می آیند

در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه، تهران شاهد حضور ۵ تن از نوابغ بین‌ المللی علم مدیریت و کارآفرینی خواهد بود.
به گزارش کسب  کار نیوز به نقل از روزنامه آسیا، این سخنرانان حرفه‌ای قرار است در قالب یک همایش دو روزه اصول، قواعد و روش‌های کاربردی موفقیت در کسب و کار در بازار پررقابت امروز جهان را به مدیران ایرانی بیاموزند.
آنتونی تامسون (Anthony Thomson) بنیان‌گذار و رییس هیئت مدیره اولین بانک مجازی جهانAtom Bank، بنیان‌گذار و مدیرعامل اسبق اولین بانک ۲۴ ساعته جهان در انگلستان Metro Bank و منتخب لیست ۱۰۰ نفره مدیران موثر و کاریزماتیک از دیدگاه مجله معتبر Marketing یکی از سخنرانان خواهد بود. او منتخب لیست ۶۰ نفره «رهبران اثربخش» انگلستان است.
نیک‌هالیک (Nik Halik) اولین فضانورد خصوصی در جهان و یکی از ۱۰ میلیاردر مطرح کشور استرالیا، نویسنده کتاب پرفروش تریلیاردر The Thrilionaire در حوزه ثروتمند شدن که فاتح قله اورست، کلیمانجارو و قطب‌های شمال و جنوب نیز هست، دیگر سخنران بین‌المللی تهران خواهد بود. او تاکنون در بیش از ۵۰۰ کنفرانس بین‌المللی در حوزه هدف‌گذاری و مدیریت ثروت سخنرانی کرده است.
اندرو گریل (Andrew Gril) مدیرعامل کمپانیIBM بخش دیجیتال، مدیرعامل اولین و بزرگ‌ترین وب سایت جهان در حوزه محاسبه و اندازه‌گیری اثربخشی اجتماعی کمپانی‌ها در فضای مجازی، مدیرعامل اسبق بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی کشور استرالیا سومین سخنرانی است که قرار است با مخاطبین ایرانی خود سخن بگوید.
داو بارون، (Dov Baron) یکی از ۱۰۰ متخصص و نابغه رهبری سازمانیLeadership منتخب توسط مجله معتبر و جهانی Inc. Magazineو نویسنده ۷ عنوان کتاب در حوزه رهبری، نیز در این برنامه، سخنرانی خود را ارائه خواهد کرد. او مشاور رسمی ‌در حوزه توسعه رهبران موفق و کاریزماتیک در سازمان ملل متحد و شناخته شده‌ترین نویسنده و سخنران در حوزه رهبری در کشور کاناداست.
رج اتول، (Reg Athwol) یکی از نوابغ «مدیریت استعداد و برنامه ریزی برای جایگزین» که نویسنده ۳ عنوان کتاب پرفروش است، قرار است در زمینه توسعه کسب وکارهای کوچک تازه‌ترین یافته های خود را به ایرانیان توضیح دهد. او دریافت کننده مدال افتخار و عنوان کارآفرین برتر سال ۲۰۱۶ در مجمع جهانی کسب و کارهای کوچک و متوسط به دلیل ایجاد تاثیرات مثبت روی کسب و کارهای خانوادگی است.