چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

محمدرضا انصاری، نایب رییس اتاق ایران

بزرگداشت پیشکسوتان و بزرگان اقتصادی کشور می تواند مسیر راه جوانان باشد

کمک کردن به بزرگداشت این افراد و ارج گذاشتن آنها می تواند کمک زیادی کند به اینکه مردم و جوانان هم این راه را دنبال کنند و ادامه دهند. به هرحال اقتصاد کشور به وجود چنین افرادی نیاز دارد و باید راه آنها ادامه پیدا کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق تهران،  یکشنبه مراسمی برای 133 سالگی اتاق تهران در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم براساس معیارها و فاکتورهایی 23 نفر از لوح و نشان امین الضرب دریافت کردند و در این میان هم به 3 نفر از کارآفرینان برتر کشور تندیس امین الضرب اهدا شد.
برگزاری مراسم 133 سالگی اتاق تهران و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه اقتصادی را برای کشور موثر می دانم برای اینکه کسانی هستند که سختکوشند و کار می کنند و مدیریت های مطلوبی دارند و اثرگذارند و برای توسعه کشور آثاری ماندگار دارند. آنها به توسعه کشور کمک می کنند. کمک کردن به بزرگداشت این افراد و ارج گذاشتن آنها می تواند کمک زیادی کند به اینکه مردم و جوانان هم این راه را دنبال کنند و ادامه دهند. به هرحال اقتصاد کشور به وجود چنین افرادی نیاز دارد و باید راه آنها ادامه پیدا کند.
در این مراسم هم دولت حضور دارد و لزومی ندارد حتما و کاملا خصوصی باشد. به هرصورت اتاق خصوصی است اما اینکه با دولت دیالوگ داشته باشد هم لازم و ضروری است. به عبارت دقیق تر همکاری دولت با مردم در اقتصادی جواب می دهد. دولت در جای خودش با ماموریت خودش و مردم هم در جایگاه خود با ماموریت خود در عرصه های اقتصادی فعالیت می کنند. این دو بال هستند که با یکدیگر می توانند اقتصاد کشور را شکوفایی برسانند.