صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تا پایان دولت یازدهم صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده گیلان

مهرآبادی قائم‌مقام وزیر در مسکن مهر کشور در دیدار با استاندار گیلان اعلام کرد:‌ حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده گیلان تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر در مسکن مهر کشور در ابتدای ورود به گیلان با محمدعلی نجفی استاندار گیلان دیدار کرد.
نجفی در دیدار با قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر کشور گفت: ۶۲ هزار واحد مسکن مهر در گیلان تاکنون به متقاضیان واگذار شده است که از این تعداد ۴۱ هزار واحد مسکونی توسط راه و شهرسازی و بقیه نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده شده است.
وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات متقاضیان مسکن مهر در ۳ سال گذشته مورد تأکید بوده است، گفت: در دولت یازدهم وقت زیادی برای حل مشکلات مسکن مهر و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم گذاشته شد.
در این دیدار استاندار گیلان بابت توجه ویژه‌ای که مهرآبادی و همکارانشان به مسکن مهر استان داشته‌اند، تشکر کرد و خواستار کمک بیشتر برای اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها در گیلان شد.
در جریان سفر یک‌روزه مهرآبادی قائم‌مقام وزیر در مسکن مهر کشور از استان گیلان در شهرستان تالش با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر در این شهرستان اظهار کرد: مسکن مهر این شهرستان به‌صورت سه‌جانبه  ۱۱۹۶ واحد بود که تاکنون ۴۷۶ واحد آن افتتاح و همه آن‌ها تحویل متقاضیان شده و ۷۲۰ واحد باقیمانده که در دهه فجر امسال ۴۰ واحد دیگر آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی همچنین به واحدهای مسکن مهر خود مالک شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: از ۳۰۴۱ واحد مسکن مهر خود مالک در شهرستان تالش  ۳۰۳۸ واحد آن به اتمام رسیده است.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر هم گفت: امسال مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تأمین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی معابر، پرداخت عوارض ساختمانی و دیگر موارد موردنیاز برای مسکن مهر کشور اختصاص یافت.
این مقام مسئول افزود: حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر در گیلان باقی‌مانده که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است و تا پایان دولت یازدهم آماده می‌شود.
مهرآبادی در پایان از افتتاح ۱۳۸۰ واحد مسکن مهر در استان گیلان در شهرهای رشت، آستانه، تالش، لنگرود، انزلی، لوشان و فومن و با هزینه‌ای بالغ بر ۹۳۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال در دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.