صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر عامل شرکت ملی گاز:

بدون سهل انگاری به مراحل پایانی فازهای 20 و 21 نزدیک می شویم

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه‌ی بازدید از روند پیشرفت فازهای 20 و 21 گفت: در سایه همدلی و هم‌فکری تمام نیروهای پرتلاش بتوانیم با استفاده از فرصت‌ها به طور شایسته استفاده نماییم و سرعت عمل را با ایمنی دقیق افزایش دهیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: با توانمندی و یکپارچگی در بین کارکنان فازهای 20 و 21 پارس جنوبی، بتوانیم در آینده نزدیک این فازهای باقیمانده را به مرحله‌ی بهره‌‌برداری برسانیم و تمام موانع را مرتفع نماییم.
عراقی در ادامه افزود: همواره باید بتوانیم در شرایط بحرانی به طور بسیار مطلوب مدیریت نماییم و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی با داشتن تجارب ارزشمند همدلی را بین پیمانکاران محقق خواهند نمود.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان داشت: خوشبختانه با مشاهده‌ى روند تلاش و فعالیت‌های گسترده در این فازهای پارس جنوبی آرامش بسیار خوبی حکم‌فرما می‌باشد.
وی افزود: با یک مدیریت واحد و ایجاد یک هماهنگی و زمان‌بندی های لازم بتوانیم به یک نتیجه‌ى مطلوب دست یابیم.
عراقی با اشاره به پیشرفت بسیار گسترده در فازهای 20 و 21 عنوان داشت: با محوریت بازرس فنی مجتمع گاز پارس جنوبی در بین تمامی نیروهای پیمانکاری و شرکت نفت و گاز، هماهنگی ‌های خوبی محقق شده است که این مهم در روند پیشرفت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: با دقت لازم، بدون سهل‌انگاری و کوتاهی و با نظارت دقیق مدیران و بازرس فنی مجتمع گاز پارس جنوبی بتوانیم به مراحل پایانی در فازهای 20 و 21 برسیم و بار دیگر شاهد افتخاری عظیم در شرکت ملی گاز ایران باشیم.