صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تگ هویر ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور 2.0 می‌سازد

مدیرعامل کمپانی تگ هویر اعلام کرد که این کمپانی قرار است می ۲۰۱۷ ساعت هوشمند جدیدی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 راهی بازار کند.
با نزدیک شدن به رونمایی اندروید ور 2.0 می‌توان مشاهده کرد که کمپانی‌های دیگر نیز به معرفی محصولی که مبتنی بر این پلتفرم باشد، علاقه‌مند هستند. با این حساب می‌توانیم شاهد رقبایی برای ساعت‌های هوشمند گوگل باشیم که قرار است همراه با اندروید ور 2.0 معرفی شوند.
 
یکی از کمپانی‌هایی که قصد دارد ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور 2.0 بسازد، تگ هویر نام دارد. مدیرعامل کمپانی تگ هویر، ژان کلود بیور، اعلام کرده است این کمپانی قصد دارد ساعت هوشمندی که از پلتفرم جدید گوگل استفاده می‌کند، در ماه می عرضه کند.
 
این ساعت هوشمند در دو مدل عرضه می‌شود که از نظر ابعاد نمایشگر با یکدیگر متفاوت هستند. انتظار می‌رود در این ساعت هوشمند شاهد سخت‌افزار و قابلیت‌های قابل قبول باشیم که می‌توان به نمایشگر باکیفیت و ماژول جی‌پی‌اس اشاره کرد. تگ هویر در محصول جدید خود از تراشه اینتل استفاده خواهد کرد که استفاده از چنین تراشه‌ای در گجت‌های پوشیدنی اندرویدی نمونه‌ی نادری است و در نوع خود می‌تواند جالب باشد.
 
تگ هویر در گزارش‌های خود آورده است که این کمپانی توانسته از نوامبر ۲۰۱۵ - که ساعت هوشمند Connected عرضه شد - ۵۶ هزار عدد از این محصول بفروشد. هدف اصلی این کمپانی فروش ۲۰ هزار ساعت هوشمند بود؛ اما توانسته است از هدفی که داشته، پا را فراتر بگذارد و به یک فروش موفق برسد. عرضه این ساعت هوشمند مصادف بود با ورود تگ هویر به بازار ساعت‌های هوشمند که البته موفق نیز عمل کرده است.
 
منبع