صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بازدید مدیران شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان از تاسیسات آبرسانی چشمه آب گل گل

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ مهندس بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه مهندس مهدیزاده مدیرعامل آب منطقه ای استان از تاسیسات آبرسانی چشمه آب گل گل بازدید کردند و وضعیت چشمه ها را مورد بررسی قرار دادند .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ مهندس بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه مهندس مهدیزاده مدیرعامل آب منطقه ای استان از تاسیسات آبرسانی چشمه آب گل گل بازدید کردند و وضعیت چشمه ها را مورد بررسی قرار دادند .
مهندس بیروندی در این بازدید با تاکید بر اینکه اولویت اول در حوزه آب و فاضلاب استان تامین آب شرب و اولویت بعد تامین آب مورد نیاز صنایع است، گفت: جهت دستیابی به اهداف افق 1420 باید در حوزه تامین آب شرب و همچنین حوزه صنعت بتوانیم گام‌های مناسبی برداریم.
وی افزود : از وضعیت بارشی کشور کاملا مشخص است که بر روی منابع آبی موجود نمی‌توان مانور داد و از این طریق همه نیازهای جامعه را پاسخ داد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تاکید کرد : باید سیاست‌گذاری ها به سمت فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه منابع آب حرکت کند.
مهندس بیرنوندی با تاکید بر این نکته که جلوگیری از پرت آب می‌تواند به حفظ منابع آبی کشور کمک کند، خاطرنشان ساخت : باید از هدر رفت آب چه در حوزه صنعت و چه در مصارف خانگی جلوگیری شود چراکه از این طریق حجم زیادی از پرت آب کاهش پیدا می‌کند.
در پایان این بازدید مدیران آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه ای استان از مشترکین خواستند با توجه به کاهش نزولات جوی، مدیریت مصرف آب را در  فعالیتهای روز مره خود اعمال و از مصارف غیر ضروری اجتناب نمایند.