صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دهه فجر ۱۵۰۰ مسکن مهر در البرز تحویل متقاضیان می‌شود

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از افتتاح و واگذاری ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان دردهه فجر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, داریوش حسینی، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه تحویل به موقع واحدهای مسکن مهر از اولویت‌های مدیریت جدید این اداره کل است، عنوان کرد: ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر درشهرک ابریشم مربوط به پنج پروژه ابنیه طراحان مارگون، حراره ارومیه، بتن دانش، نیارش و زه آب گلستان دهه فجر به متقاضیان واگذار می‌شوند.
حسینی با بیان اینکه درسایت این واحدها تمام زیرساخت‌های موردنیاز ازجمله مدرسه، مراکز درمانی، ایستگاه پلیس تامین شده است، افزود: درصورت تامین اعتبار از سوی سازمان ملی مسکن و ساختمان تا پایان سال آتی تمام واحدهای مسکن مهر استان واگذار می‌شوند. البته ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر ما فاقد متقاضی است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز عنوان کرد: از ۱۸ هزار و ۶۵۰ وحد مسکن مهر دردست اقدام درالبرز که در دو منطقه ماهدشت و شهرک ابریشم پیگیری و اجرا می‌ِ‌شوند با افتتاح ۱۵۰۰ واحد دردهه فجر ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد به طور کامل در شهرک ابریشم تحویل داده می‌شوند و ۸۰۰۰ واحد نیز تا پایان سال آینده به ‌بهره ‌برداری می‌رسند.
وی گفت: کل پروژه مسکن مهر البرز شامل ۱۰ هزار و ۴۶۸ واحد در ماهدشت و ۸۱۸۲ واحد در شهرک ابریشم است.