صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

برخورد شدید تریلی و پژو در قم 1 نفر فوتی به همراه داشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های علوم پزشکی قم گفت:بامداد امروز برخورد شدید تریلی و پژو در قم 1 نفر فوتی به همراه داشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مهدی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص تصادف بامداد امروز در قم عنوان کرد: برخوردشدید بین تریلی و پژو درجاده قدیم قم-تهران با توجه به شدت حادثه منجربه فوت دردم راننده پژو که اقایی حدود۳۰ ساله بود شد.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های علوم پزشکی قم در مورد تصادفات در حوزه موتورسواران افزود: متاسفانه در استان قم در حوزه موتور سواران آمار بالایی در تصادفات وجود دارد در این راستا در یک هفته گذشته در مجموع 196 نفر مجروح حوادث موتور سوار داشتیم که در آن برخورد موتور با مانع و عابر و یا با خودرو بوده است.
وی تصریح کرد:با توجه به این آمار در هر 24 ساعت 28 نفر در تصادف با موتور زخمی شده اند که طبق این آمار نسبت به هفته قبل با کاهش تصادفات در حوزه موتور سواران مواجه بودیم.
فراهانی خاطرنشان کرد:همچنین امروز بر اثر واژگونی خودروی سمند دراتوبان قم-کاشان ۴مجروح بر جای ماند که متاسفانه حال هر۴مجروح مناسب نبوده و باتوجه به آسیبهای جدی مجروحین ۴ امبولانس اورژانس۱۱۵ به محل اعزام شد.
وی یادآور شد: امروز دوتصادف درمحورقم-جعفریه با ۳ مجروح گزارش شد که متاسفانه حال یکی ازمجروحین وخیم گزارش شده و۲ امبولانس اورژانس عصر امروز نیز به محل این تصادف اعزام شدند و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های علوم پزشکی قم بیان کرد: همچنین امروز یک مورد مسمومیت با ذغال چوب در یکی از بخشهای استان قم به ثبت رسید که فرد مسموم به علت شدت مسمومیت توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
وی گفت:در هفته ای که گذشت در یک حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی شکوهیه 6 مجروح به مراکز درمانی منتقل و 7 نفر نیز سرپایی درمان شدند در این سانحه همراهی دستگاه‌های خدماتی و امدادی در اطفاء حریق و امداد سانی قابل توجه بود.
فراهانی خاطرنشان کرد: امروز غروب نیز حریق ناشی از نشت گاز کپسول در غذاخوری واقع در میدان ۷۲تن سه نفر را با درجات بالای سوختگی راهی بیمارستان کرد.
 
وی عنوان کرد: مراتب پس ازاطلاع به اورژانس۱۱۵ منجربه اعزام ۳ امبولانس به محل شده وافراد اسیب دیده پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان نکویی منتقل شدند.